Groningen

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

loeskim

Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 16:55

Mijn vader wil een huisje kopen in G. met paardenstallen erbij bak etc.

Nou vraag ik me af of de paardensport daar "leuk" is zeg maar.
Veel manege's wedstrijden ofzo? Verward

Zelf rijd ik geen dressuur maar western, nou heb ik echt zo'n gevoel dat ik daar niet welkom ben om het maar zo te noemen omdat ik western rijd.

Ook zal ik dan me paard aan huis hebben staan maar voor wedstrijden kan ik niet terecht daar?

Ezinge ofzo heet dta plaatsje..tussen GRONINGEN en pieterburen in.

Het is nog niet allemaal zeker want me moeder twijfeld. Schijnheilig Scheve mond

Alvast bedankt.

Daiziej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:58

Tsjahh ik kom daar ook regelmaatig maar het is der wel leuk hoor word alleen gek van dat accent hoe je ut schrijven mag:P MAar dat komt omdat ik dat ni gewend ben denk ik en of ze veel western hebben.. Geen idee daar kan ik je niet bij helpen sorry

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:15

In Groningen zitten toch wel een paar westerntrainers en wedstrijden worden er regelmatig in bijv. oosterwolde friesland gehouden. Dit is vanaf Groningen goet te doen met de trailer. Ik zou zeggen gebruik de zoekmachine even. Volgens mij zijn er wel wat topics over trainers ed. op WN geweest. Waar wie zit enz. In Zeijen zit ook nog een westernmanege en dat is volgens mij vanaf groningen ook best goed te doen. Succes met je eventuele verhuizing!

onderschriftloos

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:19

ergens tussen Groningen en Pieterburen? dat is een heel eind hoor. SEO in Schildwolde heeft westernlessen, ook voor wedstrijdruiters (les van Warren en de rest van de naam weet ik niet Knipoog ).
www.woldstreek.nl
Dit is wel een eindje van Ezinge.

Christien (zo heeft ze geloof ik hier op bokt) rijdt ook western, zij heeft vast wel meer connecties.

Paardrijden kan iedereen leren, maar de rijkunst beheersen is een ander verhaal.

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:09

Ezinge ligt ongeveer 15 km achter Groningen. Klein gat, kom er een aantal keer per jaar vlakbij in de buurt. Ik meen dat Kurt Homan ook westernles geeft, deze manege zit aan de weg van Garnwerd naar Winsum (vlakbij Ezinge, 5 km ofzo, als het al niet minder is). Je zou daar naar toe kunnen bellen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:32

Onze rijvereniging geeft ook westernles in Ulrum. Voor meer info kan je pb'en... Lachen Er geeft een hele leuke enthousiaste meid les en een paar leden extra kan altijd
Western is een beetje dood in deze regio. Maar vooral in Friesland, in Makkinga ofzo zit een hele goede western stal.

Wedstrijden zijn er niet echt in de regio. Of, ik krijg er nooit wat van mee...

:){

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:48

oh ja ik ken ezinge wel, das vlakbij groningen, pieterburen is weer een heel eind verderop....
ik weet van groningen niet echt op er goede westernstallen zijn, hier in friesland wel, boelenslaan (hier 1 km. vandaan, er staat hier ind e straat ook nog wel een huis te koop Knipoog), nijega, oosterwolde ed....

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:00

in marumheb je echt een hele leuke westernstal! marum ligt tussen groningen en drachten kijk maar een op hun site
je kunt altijd even langs gaan om te kijken en zij zijn ook actief met wedstrijden bezig
www.westernstable.nl
en het is niet zo heel ver bij je uit de buurt

gr lotte

momenteel paardloos

Karlijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:03

In veendam zit een hele leuke manege !! Kan je ook westernrijden Knipoog

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 11:11

THNX allemaal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie