Iemand ervaring met dit sjabrak+beenbescherming?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:05

Ik heb een dresuurdekje van lamicell.
Heb het nog maar 1 keer gebruikt omdat het veelste lang is. Ik kom er tegen met mijn hakken Verward

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 18:34

Echt super; ik heb nu al de spullen binnen!
Ben tot nu toe erg tevreden, de spullen zien er stevig uit en ik vind het ook een erg mooie kleur!
Morgen ga ik er voor het eerst mee rijden!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:36

Dookie schreef:
Ik heb een dresuurdekje van lamicell.
Heb het nog maar 1 keer gebruikt omdat het veelste lang is. Ik kom er tegen met mijn hakken Verward

Die van mij is ook al zo lang, mn singel zit ook losser dan normaal als ik dat shabrak gebruik omdat hij niet strakker gaat omdat dan dat shabrak in de weg zit.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:28

ideaal sjabrak dus voor mij?? Heb juist grote nodig. Haha!

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:53

ik vind het super peesjes, goed stevig klitterband enzo.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:05

de dressuursjabrakken zijn idd lang maar eigelijk ideaal voor mn paardje. ze is groot en ook wel beetje breed en de br zadeldekken zijn dan te kort onder haar stubben vzh. deze past perfect ook met een dressuurzadel

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:41

Ik heb het dekje van de Elegance serie, die vind ik erg fijn, juist het dikke vind ik prettig, dan ligt het mooier op mijn paard en hoef ik er geen bontje tussen.
Ik heb de bruine, ik vind dat een hele mooie zachte kleur.
Ik heb er ook peesberschermers bij van Lami Cell, de gewone bruine met zwart neopreen eronder. Die bevallen tot nu toe ook goed, ik heb ze alleen nog niet zo lang! Haha!

Afbeelding
Dekje en de peesbeschermers, strijklappen had ik hier nog niet, die moest ik bestellen...

Ik heb het dekje en de beschermers trouwens in Belgie gekocht toen ik daar op vakantie was...

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:59

mooi dekje, ik twijfelde nl tussen het groene, beige, lichtblauwe of dat van jouw. het is groen geworden. ik heb dezelfde bandages gekocht erbij

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:09

Van die fun collectie...
welke kleuren zijn er precies van en wat staat mooi op een vos??

Ik wil misschien toch ook maar zo'n setje bestellen na alle enthousiaste verhalen, maar ik weet niet of ik de kleuren mooi vind passen bij mijn paard...

Wie kan me helpen??? Haha!

foto's misschien...

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 00:32

Nou ik heb de spullen vandaag en gisteren gebruikt en ik ben er erg blij mee! Het past erg mooi onder het zadel, neemt goed zweet op, wordt ondanks het zweet niet snel vies en de beenbeschemers voelen ook zeer goed en stevig aan! Echt toppie spul!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 13:32

Geldt die aanbieding van die beenbeschermers met bijpassend dekje nog?
Ik kom er nl niet doorheen op de site, hij loopt steeds vast...
Ik wil denk ik het beige setje gaan bestellen...

Patriesje

Berichten: 339
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:09

Schiet mij maar lek! Ik heb naar hartelust gekeken op die site, maar kan nergens iets over prijzen/bestellen vinden. Ja, ik ben blond dus als iemand me op weg kan helpen? En een aanbieding? Niet gezien! Of heb ik misschien een verkeerde site te pakken. Ik heb gekeken op http://www.rglamicell.com .

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:23

www.tackshop.nl

Ik probeer al zo ongeveer de hele dag m'n setje te bestellen, maar die site is vreselijk! Of hij is traag of hij loopt vast...

Nu ben ik aardig op weg, maar nu zie ik geen aanbieding van dekje met peesjes...
Alleen apart...
Ik dacht dat je het dekje erbij kreeg... Verward

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:01

Je kan alleen het setje nog bestellen in het licht groen of licht roze. Heb net gekeken.

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:03

Ik heb dit setje in lichtgroen.
Voor foto's zie profiel.

Patriesje

Berichten: 339
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:34

Tenx Nouvel! Geen wonder dat ik het niet kon vinden! En de site van Tacken.nl is inderdaad een ramp. Bij mij opent-ie niet eens. Maar we blijven volhouden, want de aanhouder wint. Hij kan het opeens zomaar weer doen.
Wat ik tot nu toe heb gezien zag er harstikke leuk uit. Ben dus echt heel benieuwd naar wat het kost. En hoop dat ik dat ook harstikke leuk vind!

Haha!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:57

Het is maar goed dat ik een ADV-dag had, want ik ben zo ongeveer de hele dag bezig geweest die site door te ploegen om wat te bestellen! Haha!

Ik heb uiteindelijk m'n beige (met bruin neopreen eronder Vingers aflikken )peesbeschermers kunnen bestellen, jammer genoeg was het beige schabrak uitverkocht...
Nu maar hopen dat m'n beige BR-schabrak ongeveer dezelfde kleur is...
En anders zijn ze vast ook wel leuk bij dat bruine Lami Cell schabrak met licht randje! Haha!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:03

Ik heb het bruine setje van de foto. Ik ben er echt super tevreden over. Het schabrak is lekker groot en de peesbeschermers en strijklappen zijn ook prima. Ik heb er al veel plezier van.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 10:33

Afbeelding

Tadaaa! Hier Flame met mij in zijn nieuwe setje! Haha!
Dit is de lichtgroene kleur

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:53

_Michelle_ schreef:
Ik heb een ander soort shabrak van Lamicell (waar jij een foto van plaatst is de fun collection, ik heb er een van de elegance lijn) en ik vind hem eigenlijk te dik. Als mn paard zweet komt het helemaal aan de bovenkant door het shabrak heen terwijl ik daar met andere shabrakken geen last van heb (misschien is dat shabrak die jij wil wel dunner). Verder ben ik er wel tevreden over, ze hebben echt supermooie shabrakken. Ik vind het jammer dat ze het bij mij in de buurt niet verkopen Scheve mond


Nou Michelle, anders neem ik hem wel van je over als het de dressuur model is. Ik heb net een nieuwe, donkerbruine van de elegance serie en ben er super tevreden over. Eindelijk een sjabrak die goed en ruim onder mijn zadel past.