instructie

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marloezzke

instructie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 11:24

ik ben opzoek naar iemand die me les zou willen geven, maar ik vind het erg moeilijk, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken, ik ken best veel mensen die les geven maar ik ben eerder naar iemand opzoek die ik persoonlijk niet ken.
ik heb al wat oproepjes geplaatst op internet, er zijn genoeg mensen die zich aanbieden maar ik vind dat erg moeilijk, ik kan natuurlijk wel bij iedereen proefles gaan nemen maarja, er zijn ook heel wat meiden die maar een paar jaar ouder zijn als ik en ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken en of ik daar echt iets mee opschiet.

ik heb altijd les gehad van mijn tante, zei gaf ook nog aan veel andere mensen les, ze heeft me goed op weg geholpen, maar sinds een tijdje loopt het niet meer lekker en ben ik er dus mee op gehouden. en daar bij wil ik ook verder kijken als haar.

hebben jullie nog ideeen. of kennen jullie misschien iemand in de buurt van mierlo/helmond die eventueel nog een plaatstje vrij heeft, of geef je zelf les. alle hulp is welkom

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 14:34

Ik ben zelf ook pas van instructie veranderd en heb dat als volgt aangepakt: Ik heb een mailtje naar de stal gestuurd van die mensen van wie ik wel les wilde, gevraagd om informatie enz. Na een paar keer mailen wist ik dat ik het wilde proberen, heb aangegeven in een mail welke dag ik zou kunnen en mijn telefoonnnummer gegeven. Zo hebben we de eerste afspraak gemaakt en inmiddels heb ik daar nu twee keer gelest en het bevalt tot nu toe uitstekend. Ik heb ook wel aangegeven dat ik het wilde proberen, en dat als ik het gevoel had dat het niet klikte, ik er niet mee door zou gaan.
Dus ik zou mensen die zich via jouw oproep op marktplaats hebben aangeboden gewoon wat meer informatie vragen (wat hebben ze zelf gereden, wat rijden ze nu, wie geven ze nu les, wat presteren hun leerlingen, wat zijn de kosten, etc). En dan met iemand met wie het in het mail contact klikt een afspraak maken om een keer echt te gaan lessen. En als het dan niet bevalt, dat je dan weer op zoek gaat naar een ander. Het moet toch met jou en je paard klikken, ze kunnen nog zoveel leerlingen hebben, het moet met iedere combinatie wel werken.

Succes!

Oja, en dat je instructrice misschien maar een paar jaar ouder is als jijzelf maakt toch niet uit? Als ze je maar je paard goed kunnen laten lopen! Bij ons op stal word ik af en toe extra geholpen door een meisje dat jonger is dan ik, maar zij heeft wel hoger gereden dan ik in de dressuur en heeft op een handelsstal gewerkt en heel veel verschillende paarden getraind, dus die weet gewoon meer dan ik en kan mij dus prima helpen.

/3 Jip en Elmo mijn hemel op aarde, Duvel en Estor mijn stars in heaven /3
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie