weet niet echt of het hier past?over pennymeisjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

weet niet echt of het hier past?over pennymeisjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 11:42

hey,

ik hoor hier dikwijls ( wel, "lees" Knipoog ) vanalles over pennymeisjes en dingen die typisch "penny" zijn. Waarover hebben jullie het eigelijk? Ik weet dat er zo'n boekje penny bestaat, maar wat heeft dat nu met mensen te maken? Even verduidelijken? Verward Kan totaal niet meer volgen ! En als het iets met dat bladje te maken heeft, ook eve uitlegge? Heb dat nog nooit gelezen dus zou nie wete waar het over gaat. Gewoon ff voor de duidelijkheid Bloos

alvast bedankt om te antwoorden !

groeties chipieke x-x-x

Daihyo

Berichten: 88084
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:44

Gebruik de zoekfunctie eens en zoek op penny. Dan vind je heel wat topics Knipoog
Pennymeisjes zijn meisjes die nogal op lopen te scheppen en alles beter denken te weten.
Bijvoorbeeld hun arabische hengst die ze zelf hebben ingereden.
Een slof is slecht, ook al gebruik je hem goed.
Sporen zijn zielig!
Enz, enz, enz. Haha!

Duhelo

Berichten: 28569
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:45

pennymeisjes heb je in soorten
het ene soort is iemand die alles heel zielig vinden, als je paard bijt mag je geen klap geven,een zweep is zielig enz.
ieder paard in de wei is verwaarloost oid
dan heb je diegene die thuis veel Z-shetjes staan hebben, een heleboel paarden hebben of gaan krijgen, opscheppen, en foto's van internet halen en zeggen dat het hun paard of pony is
en dan heb je diegene nog die alles beter weten, weigeren om advis aan te nemen van ervaren mensen en meestal op een jarlingshet crossen en springen

Vraeghoeve

Berichten: 710
Geregistreerd: 10-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:46

Als je naar de "huiskamer" gaat en je kijkt onder "De penny patrouile...", daar staat volledig uitgelegd wat pennymeisjes juist zijn

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:47

En ze rijden allemaal een arabische wilde zelf gevangen hengst.......Of ze hebben mishandelde paarden die alleen hun vertrouwen .

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:48

of degene die groentesoep geven aan een ziek paard Schijnheilig

dutske heeft het verder heel mooi verwoord

vooral degene die erg opscheppen zijn op bokt niet echt geliefd, bah bah
ik heb een Z paard en rijd ontzettend goed ( jaja in de B met zo'n superknol Scheve mond )
en ik heb een nieuwe vr8wagen ( plaatje van internet gejat Haha! )
en ik weet uiteraard alles beter
zulke mensen kan ik niet uitstaan
degene die alles zielig vinden en overal vragen of ze de paarden mogen verzorgen, die vind ik wel schattig Lachen

Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 11:48

aaaaah oké bedankt Knipoog Zo'n gevallen ken ik ook, maar ik laat die gewoon doen. Die komen nog wel in een groot moment van schaamte terecht! Pech voor hun, zou ik zo zeggen!

groeties

ps: nu ik zo men vorige berichten eens overlees zie ik dat ik eigelijk ooit ook een penny-bericht geplaatst heb Bloos Bloos Bloos seg! Ging over manegepaarden helpen, weet nu zelf ook dat dit gewoon nie kan ! SORRY DAARVOOR, was nog wa jonger, had niet zo veel met paarden te maken en zag het gewoon niet Tong uitsteken ben nu wel wa slimmer Knipoog hoop ik toch Haha!

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:20

Welcome to the real world, zou ik dan maar zeggen Cool

GB_SP

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:30

bij mij komen wel is de lievere pennymeisjes vragen of ze me haflinger mogen verzorgen enz.
En die grote het liefst niet want die is zo eng groot Knipoog:P