wie staat op de stal wegelegen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

wie staat op de stal wegelegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 09:51

Ik heb een vraag.Aan de mensen die op stal wegelegen rijden of die daar een pony/paard heeft staan.Wat vinden jullie van de stal? En moet je stal zelf uitmesten? En hoe zit het met de uitrijmogelijkheden.Kom je bij een bos of moet je de hele tijd op een harde weg rijden?

-xxx-willeke
p.s ik heb al op de site gekeken maar kom er niet veder mee

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:03

Ik heb er een maand gestaan, vond het een leuke stal met hele aardige vriendelijke eigenaren. Het buitenrijden vind ik daar niet zo heel bijzonder en dat is ook een van de redenen waarom ik daar ben weggegaan. Ik woon nl. zelf tegen de lage vuursche aan en ben aan de bossen gewend. Dat heb je daar niet, alleen een rondtje maarsseveen volgens mij. (en een stukje noorderpark). Verder vond ik de stal prima!

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:52

Zelf uitmesten!
Uitrijmogelijkheden prima als je door de polder wil. Wil je naar het bos, ik ging soms een dagtocht doen naar de Lage Vuursche, das errug ver. En nu kan je inderdaag door het Noorderpark. Rondje Maarsseveen is werkelijk prachtig bij zonsondergang! en door de sneeuw. Maar zo kentterdruk met skaters ,naaktlopers, fietsers en wandelaars en ze willen allemaal hun kind op je pony zetten...
Toch leuk daar gestaan voor 2 jaar..