Verzekering,inentingen etc.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Verzekering,inentingen etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 13:02

Hoi!,
Ik heb een pony voor 350 euro gekocht,nu wil ik hem laten verzekeren alleen heb helemala geen verstand van verzekeringen,en hoeveel ik dan moet betalen per maand/jaar,en hij is nog nooit ingeent in zijn hele leven heeft ook geen basisenting enz. ik wil hem dus wel snel laten inenten,maar krijg je dan ook zo'n inentingsboekje dat je het bij kanhouden?,en hebben julie ook een eigendomsbewijs? ik niet is dat erg? en kan je ook een eigendomsbewijs aanvragen?
groetjes Samantha


Ydel

Berichten: 392
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Schiedam

Re: Verzekering,inentingen etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:28

Samanthaaaaa schreef:
Hoi!,
Ik heb een pony voor 350 euro gekocht,nu wil ik hem laten verzekeren alleen heb helemala geen verstand van verzekeringen,en hoeveel ik dan moet betalen per maand/jaar,en hij is nog nooit ingeent in zijn hele leven heeft ook geen basisenting enz. ik wil hem dus wel snel laten inenten,maar krijg je dan ook zo'n inentingsboekje dat je het bij kanhouden?,en hebben julie ook een eigendomsbewijs? ik niet is dat erg? en kan je ook een eigendomsbewijs aanvragen?
groetjes Samantha

hoi!
je moet hem verzekeren bij Interpolis. heb ik ook! www.interpolis.nl en daar kan je een brochure aanvragen.
kost geloof ik % van 350 euro.
inenten moet inderdaad dan zeker gebeuren.
de dierenarts heeft wel zo'n boekje, maar als hij gechipt wordt, dan krijg je een paspoort en daar kan je dan zijn entingen ook in schrijven...
succes ermee

YDEL(Fjelljon x Bjorgard)

STERMERRIE / KEURMERRIE / PRESTATIEMERRIE!!
moeder van: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:35

Ik zou gewoon eens verschillende sites van verzekeraars bekijken.
Daar wordt veelal stap voor stap uitgelegd wat ze je kunnen bieden.
Veel plezier met je pony!


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:01

Ik heb mijn paard helemaal niet verzekerd, over het algemeen ben je dan duurder uit als dat je zelf de kosten betaald (als je een gezond paard hebt teminste)

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:08

mijn paard is gister geent en gechipten kreeg een paarden paspoort. daar werd zijn entingen in geschreven Lachen

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:25

Een eigendoms bewijs moet je krijgen van je vorige eigenaar. En het verzekeren zou ik als ik jou was niet doen. Heel banketstaaf gezegd maar je paard kost maar 350 euro. En eigenlijk ben je dan dus duurder uit met verzekeringen betalen dan dat je paard waard is. Groetjes joyce

kijk op www.pensionstaldevink.nl... je zult de baas maar zijn Knipoog

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:29

Ik ben het met joycje eens. Je paard heeft 350 euro gekost, als je je paardje nu dus wilt gaan verzekeren, heb je bij wijze van spreke je paardje binnen 1 of 2 jaar weer teruggekocht. Wel moet je paardje gechipt en geënt zijn! Succes

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 18:34

Oke iedereen super bedankt!
ik ben ook zo'n muts dat ik hier van te voren helemaal niet aan gedacht heb Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Peggylee, YandexBot en 83 bezoekers