Welk liedje voor kur op muziek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarrieLeen

Berichten: 11385
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:09

Delta Goodrem - Not me, Not I, begint langzaam, en gaat dan wel sneller.
Is ook een heel mooi nummer, vind ik.. Lachen

Chocolaatje

Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Sywell, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:39

The Pink Panther!!!

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:11

Ken je de film Spirit? stallion of the cimarron (ofzo). Over dat paard wat je meeneemt in zijn avonturen, dat zijn vrijheid wordt afgenomen enzo.
Nou over die film is ook een CD te verkrijgen, met alle liedjes uit de film. Het lijkt me wel leuk om het daarop te rijden, de muziek klinkt ook wel lekker wanneer je aan het rijden bent.

Dewi79
Berichten: 22
Geregistreerd: 07-08-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:16

Ik zag laatst op tv een masterclass gegeven door Anky van Grunsven en een van de meisjes gebruikte muziek van Jennifer Lopez, volgens mij was het "If you had my love". Ik moet zeggen dat ik 't erg leuk vond. Het was dan wel de instrumentale versie (natuurlijk).
Ik hoop dat je iets geschikts vind.

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 16:23

Hobo schreef:
Ik zag laatst op tv een masterclass gegeven door Anky van Grunsven en een van de meisjes gebruikte muziek van Jennifer Lopez, volgens mij was het "If you had my love". Ik moet zeggen dat ik 't erg leuk vond. Het was dan wel de instrumentale versie (natuurlijk).
Ik hoop dat je iets geschikts vind.


Ja, dat heb ik ook gezien. Maar dat was er door het programma er toch onder gezet? Ofniet? Nou bedankt voor al jullie reacties. We zoeken nog steeds verder

Dewi79
Berichten: 22
Geregistreerd: 07-08-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:29

mandylover schreef:
Ja, dat heb ik ook gezien. Maar dat was er door het programma er toch onder gezet? Ofniet? Nou bedankt voor al jullie reacties. We zoeken nog steeds verder



Nee, dit is er door het programma niet onder gezet. De "leerlingen"moesten zelf de muziek uitkiezen. Ik kan me nog herinneren dat Anky de muziekkeuze van die jongen niet begreep omdat ze zelf gekozen zou hebben voor wat jongere, modernere muziek. Toen kwam dat laatste meisje met muziek van JLo. Vaandaar dat ik het ook eigenlijk heb onthouden.

Ik hoop dat je nog een leuke tip krijgt of dat je zelf iets tegenkomt.

Groetjes,