Sollicitatie op paardenbedrijf !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Sollicitatie op paardenbedrijf !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 09:48

Hallo allemaal,

Sinds kort werk ik parttime op kantoor en één dag wil ik gebruiken om vrijwillig te werken op een paardenbedrijf. Dit om meer ervaring in de paarden op te doen en omdat het mij heerlijk lijkt met paarden te werken. *LOL*

Morgen heb ik een sollicitatie gesprek en ik ben erg nerveus !!
Weet nl niet wat ik van zo’n gesprek moet verwachten. Het lijkt mij dat een sollicitatie voor een paardenbedrijf anders is dan voor een kantoorbaan…. Of niet? Clown

Wie heeft hier ervaring in? Hoe verloopt zoiets?
Eerste een gesprek en dan laten ze kort het bedrijf zien? Ik hoef toch niet mijn werkkleding aan ofzo? Wel makkelijke schoenen voor als ze het terrein laten zien. Verward

Please help me! Ben erg nerveus ! :s

Groetjes,
MCSM

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:09

zo heel anders is het niet als een gewone sollicitatie, je hoeft egt geen rijbroek aan ofzo, maar ik zou ook niet in een mantelpakje gaan Haha! zeg niet dat je meer kan dan dat je werkelijk kan!!en wees gewoon eerlijk, verzin van te voren het antwoord op de vraag: waarom wil je hier komen werken? verder zulle ze je waarschijnelijk wel aannemen, een vrijwilliger is namelijk altijd mee genomen!zie dit meer als een soort kennismaking!(denk ik Verward )

suc6 ermee!

wat voor bedrijf is t eigenlijk?

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:11

Zoals Princess zegt is het inderdaad slim om over een heleboel dingen na te denken.