Zou hij nog buiten kunnen blijven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 14:25

Bedankt voor de reacties allemaal!
Oscar wordt over 2 weken verplaatst naar het weiland.
Volgens mij gaat hij het prima redden... Achter in het weiland waar hij komt te staan, is een stuk afgezet en daar staat een hele grote schuil-stal, alleen staan er al een aantal dieren. Ik ga proberen contact op te nemen met de mensen van dat schuilstalletje om te kijken of hij erbij kan. Hopelijk kan dan, en anders zou hij toch zonder afdakje moeten staan.

Alet...
Hij staat heel de zomer al buiten, nu ook nog. Door het rare weer van de laatste tijd heeft hij al een behoorlijke vacht aangemaakt! Lachen

Ik denk ook meer dat het om je eigen gevoel gaat als je beestje de winter buiten staat.. Voor Oscar zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken. Hij heeft nu vrijheid en aandacht van mij en zit niet meer opgesloten in een hokje zonder mijn volledige aandacht!

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:32

kwam hij mss de hele winter de stal niet uit ofzo?

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:48

He lins, gaat os nou voor (altijd) op het land? bij john of ergens anders? Knipoog

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:10

xSemmiex schreef:
He lins, gaat os nou voor (altijd) op het land? bij john of ergens anders? Knipoog



Oscar gaat terug naar Voorburg en blijft daar lekker buiten staan.
Zaterdag over twee weken gaan Oscar en ik de grote overtocht maken (voor de tweede keer 8 kilometer lopen Bloos! )
Heb nou al pijn in me voeten als ik er aan denk Haha!

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 00:48

dutske schreef:
kwam hij mss de hele winter de stal niet uit ofzo?


Nee dat is het niet. Oscar staat heel ver weg, ik kan er doordeweeks niet heen. Ik heb dan wel een verzorgster, maar die kan ook niet elke dag. Op die dagen dat niemand kon, stond hij wel heel de dag op stal. Dit is voor zo'n beestje ook niet prettig! Heel de dag opgesloten zitten in een hokkie! Omdat ik Ossie nu echt heel weinig kan zien is het toch het beste dat hij weer lekker dichtbij me komt staan... Alleen dan wel zonder stalletje. Snap je? Lachen

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:24

Lindsjah schreef:
Nee dat is het niet. Oscar staat heel ver weg, ik kan er doordeweeks niet heen. Ik heb dan wel een verzorgster, maar die kan ook niet elke dag. Op die dagen dat niemand kon, stond hij wel heel de dag op stal. Dit is voor zo'n beestje ook niet prettig! Heel de dag opgesloten zitten in een hokkie! Omdat ik Ossie nu echt heel weinig kan zien is het toch het beste dat hij weer lekker dichtbij me komt staan... Alleen dan wel zonder stalletje. Snap je? Lachen

oooh, op die manier,
mijn vorige post was geen beschuldiging hoor, gewon een vraagje
maar nu zal eht voor jullie beiden beter zijn, hopelijk lukt het voor dat schuilstalletje Lachen

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:08

Oke snap het .. Haha! hoop idd dat het lukt voor dat schuilstalletje zou wel beter zijn. Ossie zal het wel leuk vinden dat je nou vaker naar hem toe kan! Knipoog