influenza prik niet rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 15:51

Dat vind ik ook ,ons paard is een keer goed ziek geweest .we deden altijd een paar dagen rustig aan na de enting .da zei altijd e kan gewoongaan rijden: dat deden we vorig jaar dan maar .dat hebben we geweten 40 gr koorts en dagen niet gegeten lag de hele dag in zijn box hij was echt doodziek tsja van je da moet je het maar hebben,die ging met een vette portemonee naar huis zie je,hij is 3 keer langs geweest. ik zou zeggen aub niet rijden.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 15:56

Eigenlijk niks bij te voegen Haha!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:42

Mijn paard wordt altijd een beetje verkouden van de spuit. Als ik dan wel al te snel ga rijden, dan blijft dat maanden zo.

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:08

taverno schreef:
Is iedereen zo gefixeerd op dat rijden dat een dagje rustig aan doen een probleem is?Zo komt het wel over in ieder geval.


Milka krijgt anders wel 2 rustdagen in de week, maar ze werkt erg graag.
Het liefst werkt ze elke dag.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:39

Avanti_haf schreef:
Dat vind ik ook ,ons paard is een keer goed ziek geweest .we deden altijd een paar dagen rustig aan na de enting .da zei altijd e kan gewoongaan rijden: dat deden we vorig jaar dan maar .dat hebben we geweten 40 gr koorts en dagen niet gegeten lag de hele dag in zijn box hij was echt doodziek tsja van je da moet je het maar hebben,die ging met een vette portemonee naar huis zie je,hij is 3 keer langs geweest. ik zou zeggen aub niet rijden.


De kans is meer dan groot, dat hij al iets onder de leden had, voor hij de spuit kreeg en dan heb je ze idd flink ziek.

Hier staan ze na de enting, lekker 3 dagen in het land niets te doen en waarom ook niet? Als ik zelf geent wordt ben ik ook een dag of 3 behoorlijk van kleur af, waarom zou dat bij een paard anders zijn.