Vraagjes over Slofteugel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Vraagjes over Slofteugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 15:17

Overlaatst zag ik een meisje in de club rijden met een Slofteugel en een martingaal om... Verward Kan niet begrijpen dat ze het na haar enge ongeluk nog steeds doet (Ze was aan het rijden om gras,paard steigert,ze trekt het paard op zich... ) Was echt eng joh...Maar wat is nu het nut van Martingaal + slof ??

En mijn instructeur heeft me aangeraden om met slofteugel + gewone teugel te rijden,omdat mijn paard zich heel erg tegen de hand in gaat zetten,en constant verkeerde stelling loopt te klieren...Maar ik weet niet zeker of ik daar klaar voor ben,en of ik mijn paard niet naar de maan ga helpen,net nu het zo goed gaat...De instructeur zegt dat ik er wel klaar voor ben,maar feitelijk heb ik een beetje bang...


caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:28

kan je instructeur ook motiveren wààrom je met slof dient te gaan rijden?

verder denk ik dat je met de zoekfunctie al een helehoop vindt over het slofgebruik.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:30

bij martingaal én slof kan ik niet echt bedenken wat dan het nut van de martingaal is... Maar vragen staat vrij, dus je kan het altijd aan het meisje vragen Lachen

Als je zelf liever niet met slof rijdt, overleg dan een keer goed met je instructeur.

Judith29

Berichten: 306
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:40

Misschien kan een thiedeman uitkomst bieden ??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers