Paarden van manege Nibbixwoud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:05

Droopy is idd van de manege
Daar heb ik ook weleens op gereden Lachen

mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:29

Mijn nieuwe paard komt er ook vandaan. Ik ben dik tevreden. Paardje werd voorgereden door een meisje en later mocht ik erop. Hij ging wel wat hard maar hij moest gewoon erg wennen aan mij. Valt ook niet mee elke keer weer een ander op je. Mijn vader had het gefilmt, is wel lachwekkend om dat terug te zien. Nu gaat het al heel veel beter. Het is echt een paardje wat bij vreemde een beetje uitprobeert. heb daar gelukkig door heen gekeken.
Als je er een koopt gewoon altijd laten keuren of als hij al gekeurt is dan het keuringsrapport bekijken.
Ze huurt op de manege een aantal stallen voor de verkoop. de paarden die ze verkoopt kiest ze zelf uit.

Mirjam

Rivka
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:37

Ik help Myra met de paarden. Mensen die er weleens geweest zijn zullen mij ook herkennen aangezien ik de paarden voorrijd en op de advertentiefoto's sta.
Ik zou zeggen: als je een leuk paard ziet: ga eens kijken.
Tuurlijk zijn er ook weleens negatieve reacties maar dat heb je toch overal? En daarbij, met de paarden is meestal niks mis, in ieder geval niet dat wij weten, en anders wordt het erbij vermeld en is de prijs er ook naar. Ze worden ook altijd klinisch gekeurd.
De paarden zijn inderdaad van Myra, ze huurt stallen bij de manege. Alleen de paarden op de 'te koop' pagina op de site zijn van haar.

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:18

Boos! Ik ben boos hoor! Boos! Mijn paard staat daar, en ze heeft het heel goed, en hou is je mond over Myra.... Ze is heel goed voor haar paarden hoor! We hebben een aantal manege pony's die van haar komen en ze lopen ook in beginners lessen mee, en zijn schatten van paarden! Loversdus al JIJ je paard niet aan kan is dat niet haar schuld! Erg zwak om haar de schuld te geven, ennuh Droopy(zo schrijf je het) is een manege paard die niet te koop is! Waar je dus ook niet over bent gaan denken en overleggen met de eigenaar... Dus denk ff na voordat je zo een dom antwoord geeft mensies die zegguh dat ze slecht is!!! Boos!

OK dan! Mensies die goeie dingen zeggen OK dan!

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:19

sommige mensen zijn zeer pieten met een paard zonder verstand

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:13

Lekkere binnenkomer Farouche!! Sinds wanneer bestaan er paarden zonder verstand Verward Ben zeer benieuwd wie je verstaat onder Jij want er is volgens mij niks verkeerds gezegt over Myra

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:34

Nou Bar, je bent me weer voor!

Ik wilde het zelfde tegen Farouch zeggen als jij. In het hele topic geen onvertogen woord over Myra gelezen.

Ben trouwens zelf ook wel eens voor een paard wezen kijken. Ze legt alles goed uit, is eerlijk en de paarden zien er goed uit. Wat wil je nog meeer?

Dus euh....Farouch, eerst goed lezen, dan reageren! Schijnheilig

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 15:25

Volgens mij heeft Droopy echt te koop gestaan hoor! Ongeveer 2 jaar terug. Stond op stal tussen 2 haflingers / fjorden meen ik me te herinneren en ze hadden een bak met van die aparte bruine snippers.Was een lieve schimmel. Wel wat sloom. Weet het 99% zeker en d'r is hier toch niemand die negatief over Myra schrijft? Snap je reactie niet hoor.

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:32

Hoi neej ik heb niet ALLes gelezen, ik heb het van Rivka die boven mij, ik had geen zin om alles te lezen ennuh als je niks slechts te melden hebt dan heb ik het niet teguh jouw hooor! Haha! dusss snappuh jullie...?
En Droopy heeft echt niet te koop maar laat maar weer over Droopy!Key? Pling

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:34

Ohhh ik ken Myra wel hoor, ze staat bij ons op stal

Rivka
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:13

Farouche... Je zegt dat je van mij gehoord hebt dat mensen slechte dingen over Myra zeggen: dat heb ik nooit gezegd. Ik zei alleen dat er verhalen over Myra gingen op Bokt.nl. Dus houd mij erbuiten a.u.b

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:17

Oh ok-e, sorry, ik had het niet van jouw, persoon M had er wat van gezegt, zei ze net zelf teguh mij!!! SORRY Bloos maar ik dacht dat ik het van jouw had gehoord... maar toen zei persoon M van NIETES je had het niet van rivka je had hetvan miJ!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:23

Verward Ziek Gaaaap Tong uitsteken

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:36

ik heb het nu ff helemaal gelzen

princieboy
Berichten: 5
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:39

hoi ik rij daar op die manege en ik mag ook wel eens op de paarden van myra rijden OK dan! ze altijd heel leuk OK dan! en natuurlijk heeft een paard wel eens wat maar daar ken je niks aan doen en dat word van te voren gezegt *LOL* als ie iets heeft en je kan een paard ook laten keuren dan weet je het cker en meestal is er niks mis met de paarden xxxx jessica en prince

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:18

Jah das waar