zadelboom verbreden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:33

In het noorden van het land:
Van Triest, Sandra die voor hem door het land gaat ( aan huis).
Tom van den Brink in Nijeveen.(op maandag door het land)

Dan zijn er nog Fugers en van Rijs,maar daar he ik geen ervaring mee,andere bokkers vast wel Lachen

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Maris
Berichten: 15901
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 20:07

Heb ik toch de goeie gebeld ( van Triest ) Knipoog

Van Rijs staat idd goed bekend, maar daar heb ik dus mijn te smalle zadel gekocht !!

Groetjes,

Maris

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:04

Das vreemd,heb je van Rijs er op aan gesproken??

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Maris
Berichten: 15901
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 15:44

Hoi,

Nee, ik heb van Rijs er niet op aan gesproken ! Als hij mij een te smal zadel verkoopt zal hij zeer waarschijnlijk later niet zeggen dat het zadel idd te smal is.
En zoals ik het nu heb begrepen zijn mensen zoals van Triest 1 van de weinigen die een zadelboom vaak te smal vinden. Dat houdt dus in dat veel zadels te smal verkocht worden ( volgens van Triest ), dus dat er een verkeerd advies wordt gegeven bij de aanschaf.
De ene zadelmaker vind je zadel waarschijnlijk wel te smal, de nadere niet !? Verward

En alhoewel mijn paard duidelijk beter is gaan lopen met het zadel dat ik bij van Rijs heb gekocht, is hij nog steeds in het bezit van de kuiltjes naast zijn schoft Huilen en is tie erug boos met opzadelen etc.
Volgens veel mensen het gevolg van ouderdom van het paard en gewoonte ( het boze gedrag ). Volgens mij het gevolg van een niet goed passend zadel. En wie er gelijk heeft .... ? Ik hoop ik. Knipoog

Kortom , ik kan idd van Rijs bellen, maar ik vrees dat het niet helpt. En begrijp me niet verkeerd hoor, Jan van Rijs is erg aardig en vast ook heel goed in zijn vak. Maar de kans dat hij zegt dat het opgevuld moet worden ( nu al 3 keer in 1,5 jaar....kan toch ook niet goed zijn ?) is wel erg groot. En mijn paard is er niet mee geholpen, vandaar mijn telefoontje met van Triest.

Groetjes,

Maris


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daimo, Isab123 en 32 bezoekers