Wat is een goede regendeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:00

Loena schreef:
Deze werd bij mij afgeraden door de verkoper in de winkel...... schijnt NIET volledig waterdicht te zijn (lekt bij de naden) .... of dat in de praktijk waar is.... dat weet ik niet...

Zelf zweer ik bij de Rambo dekens! Ze zijn echt waterdicht, en de kwaliteit is super... daar doe je echt jaren mee! OK dan!

Ook de bucas regendeken is perfect, ik heb alleen de ongevoerde versie en een ouder model! Weet niet of ze nog steeds zo goed zijn.


Ik heb 2 Pagony Winterdekens gehad (verschillende Types) zouden allebei watericht moeten zijn, maar ze lieten alles door op de naden.. echt zonde, moest ik weer 0 grams regendekens erbij kopen... Dus ik zou ook absoluut geen Pagony kopen, ook om de pasvorm trouwens niet.

Loena

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:11

[quote="chantal_ ook om de pasvorm trouwens niet.[/quote]

Haha! inderdaad, een ramp.... *off topic*

paars

Berichten: 5567
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:49

Tinusje schreef:
Rambo dekens zijn absoluut 3 jaar volledig waterdicht bij de hele dag buiten staan (ook 24 uur). Pasvorm perfect, bij de hals soms wat wijder bij paarden met een smal halsje, dan kan het iets inregenen, maar voor het paard is een wijde hals lekkerder dan zo'n strakke hals. Kortom, veel bewegingsvrijheid, hartstikke waterdicht en goede pasvorm.

Jeemig, ik lijk de fabrikant wel Haha!


Die van mij gaan nu hun 5e levensjaar in en wordt elke keer na de winter gewassen. Ik breng ze naar de stomerij en hoe die het doen weet ik niet, maar ik meld erbij dat ie waterdicht is en ze voorzichtig moeten zijn. Hij komt altijd na 1 dag superschoon en waterdicht weer terug. Heb vroeger eerst een Harry's Horse geprobeerd, maar die lekken door als ze gaan rollen , en de rambo dus niet. En aangezien ik m'n paard niet kan uitleggen dat ze niet in een plas mag rollen Tong uitsteken .....Ook bij een megaplensbui lekken ze niet door. En ze ademen, dat is ook prettig voor het paard als ze een keer de gekke 5 minuten hebben en een beetje warm worden.

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 00:02

Ik heb ook een Bucas! Heel goed, alleen doe ik ze nooit meer op, hihi.