Pas de Deux...??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Pas de Deux...??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 14:03

Is er iemand die dat ooit heeft gedaan?? Zo ja....TELL MEEEE Haha!

En weet iemand waar en wanneer er wedstrijden voor zijn, want het lijkt mij en Nicole (Asmila) wel leuk om een x aan mee te doen...
Zijn er wedstrijden in omgeving Brabant/Gelderland??
Want ik kan er verder nix over vinden Verward

http://www.vanderwijstfotografie.nl
Prachtige trouwfotografie http://www.theysaidyesfotografie.nl


Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:33

Ja ik. Was bij ons 1x per jaar, bij de huldiging van de clubkampioenen.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:00

Ik heb t een keer samen met een vriendin gedaan was gewoon georganiseerd op die manege toen voor de gein. Was harstikke leuk muziek gezocht en alles en t ging zuper goed!!! 1e plaats hadden we!! Haha!

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:02

Ik heb het vorig jaar gedaan. Kost wel heel veel tijd en voorbereiding, maar heel erg leuk om te doen.. Knipoog

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:07

Echt onwijs leuk om te doen! Ik heb het ook een keer gedaan bij ons op de manege, samen met een vriendin. Met oefenen ging echt alles fout wat je kon bedenken en uiteindeiljk waren we eerste Lachen .

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:24

Ik heb 2 x meegedaan aan een pas de deux. Dit was gewoon bij ons op stal. We hebben echt supergelachen!
We zijn 1 x als kabouter Plop geweest. Ik met een paar kussens, een baard en bril als Plop en me vriendin als Kwebbel. Dat was echt leuk, vooral toen we de Plopdans op het eind met het afgroeten deden OK dan!
De 2e x zijn we als nonnen gegaan. Maar toen was me pony kreupel geworden op de dag dat we moesten, dus moest ik op me nicht der paard. Dus er klopte nix meer van en alles ging mis wat er maar mis kon gaan (weg kwijt enzo).
Maat het is echt superleuk om te doen en vooral de voorbereidingen zijn erug leuk .

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:44

1x gedaan met de ponies Lachen
Op een teamwedstrijd voor ponyclubs in Leusden.
Ik moest samen met een vriendin een pas de deux op muziek rijden. Heeft idd best veel voorbereiding gekost, ook in de kostuums enzo, maar toen vond ik het helemaal geweldig om te doen (maarja, was ook iets van 10 Haha! Bloos)

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 10:32

Ahhh kei leuk Haha! Wat voor een muziek hadden jullien gekozen??

http://www.vanderwijstfotografie.nl
Prachtige trouwfotografie http://www.theysaidyesfotografie.nl

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:44

Mijn zus (PinoLover) en ik hebben ook een keer aan een pas de deux mee gedaan. Dit werd georganiseerd door de manege waar wij les hadden.
Wij zijn als Roodkapje en de Boze Wolf gegaan, met bijpassende muziek. We hadden ook een ruigere versie van het nummer, en die hebben we gecombineerd met de originele muziek, wat een erg leuk geheel werd.
Uiteindelijk zijn we 1e geworden Lachen

Het is erg leuk om te doen, maar het vergt wel erg veel voorbereiding.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:49

Ik heb hier meerdere malen aan mee gedaan. Was erg leuk! Maar het waren wel gewoon onderlinge wedstrijdjes bij ons op stal.

:D M2 + 8 :D

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:06

Moreno schreef:
Ahhh kei leuk Haha! Wat voor een muziek hadden jullien gekozen??

Wij hadden een oude Z kür van iemand kunnen lenen, best mooie muziek dus Knipoog Haha!
Was een beetje moderne klassieke muziek, wij waren ook verkleed als (tsja.. wat was het eigenlijk Clown ) soort nette mooi dames Lachen Met van die bordeauxrode hesjes en zo'n lange sleep over de kons van onze ponies, hoedjes op, laarzen ook in het rood. Vonden we he-le-maal geweldig *LOL*

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:08

Ik heb het vroeger ook veel gedaan op de manege, wij hadden een nogal fanatieke lesmeneer. Het ging met veel oefenen steeds beter en hebben een vriendin en ik op een open dag een demo mogen geven. Was erg leuk om te doen....

I may not always talk a lot of sense, but i'm always happy to listen!!!

Nieuwe foto's in mijn profiel!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:11

Ik heb het ook wel eens gedaan, vond het echt helemaal geweldig, maar kost inderdaad heel veel tijd.

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:16

Fellor schreef:
Ik heb het ook wel eens gedaan, vond het echt helemaal geweldig, maar kost inderdaad heel veel tijd.



Ja, klopt Haha! . Op het laatst (toen we gehoord hadden dat we die open dag mochten doen) trainden we 3 keer per week en dan meer dan een uur. Zelfs in de les zorgde mijn lesmeneer dat we moesten oefenen, kon op het laatst geen pas de deux meer zien Haha!

I may not always talk a lot of sense, but i'm always happy to listen!!!

Nieuwe foto's in mijn profiel!!!!!!!!!!!!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:40

Ja! bij ons op stal word ook altijd een pas de deux wedstrijd gehouden, toevallig weer 4 september, en afgelopen jaar hebben en vriendin en ik de wdetrsijd gewonnen We hadden super gave muziek met als thema Spaans/Mexicaans, was echt super lache Haha!

Afbeelding

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:52

Gave foto!!!!! Helaas moesten wij het in manegetenue doen: witte rijbroek met blauwe clubtrui.

I may not always talk a lot of sense, but i'm always happy to listen!!!

Nieuwe foto's in mijn profiel!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:56

Debbieremi schreef:
Gave foto!!!!! Helaas moesten wij het in manegetenue doen: witte rijbroek met blauwe clubtrui.


Dan is de hele lol eraf, haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 142 bezoekers