deken op in de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

deken op in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:41

morgen gaan we L ( mijn paard) naar mijn stage adres brengen ong 40/50 min rijden.

maar ik twijfel of ik heb een dun zomer deken op zou doen.

hij is erg druk en lastig op de trailer, en vliegen maken dat nog veel erger. hij is echt vlieg panisch. en aangezien hij niet tegen vliegen spul kan ( grr ) en hij zijn vliegen deken gesloopt heeft ( 100 euro als poets lap Bloos )

wil ik m dus een dun zomer deken om doen. wat denken jullie gezien de hitte??

m0on

Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:47

ik weet niet, dadelijk maar hij die deken ook kapot... in de trailer, maar als er een raampje open staat kun je zonder deken doen, omdat door de stromende lucht de vliegen vanzelf uit de trailer gaan, maar als er geen raampje open kan... zou ik de deken maar op doen, anders zitten die vliegen er de hele tijd, en al hij zo vlieg panisch is...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:52

Als dat voor de gemoedsrust van je paard (klinkt raar Haha! ) beter is dattie een deken op heeft, zou ik dat zeker doen, ook al heb je het risico dat de deken stuk gaat.
De mijne staat ook met een zomerdeken, nu ja vliegendeken op in de wei, nergens last van

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:57

Een deken tegen de vliegen heeft alleen zin als hij lang op een stilstaande trailer moet staan wachten. In een rijdende trailer komen echt geen vliegen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:04

Margreet schreef:
Een deken tegen de vliegen heeft alleen zin als hij lang op een stilstaande trailer moet staan wachten. In een rijdende trailer komen echt geen vliegen.


Dat denk ik ook niet. Ik zou hem GEEN deken op doen. Het is 30 graden en als je de raampjes open doet waait het lekker een beetje door en zullen er echt niet snel veel vliegen inkomen.