strandrit??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

strandrit??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 12:13

Ik heb zelf weleens een strandrit gemaakt bij een Manege in Noordwijk maar dat was alleen voor mensen met rijervaring. Nu is mijn vraag of er ook strandritten bestaan (het liefst hier in de buurt!!) voor mensen die geen ervaring hebben, gewoon stapritten onder begeleiding oid. En weten jullie misschien een goed adres??

ancy_is_cool
Berichten: 62
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:38

ik denk eerlijk gezegt, dat er geen stradritten voor mensen die nog nooit gereden hebben zijn... sorry!! Maar waarom neem je niet gewoon eerst lessen in de Bak?

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:55

Bij manege Bakker in Noordwijkerhout zijn regelmatig stapritten onder begeleiding met mensen die nog nooit gereden hebben. De site is www.manege.nl (stelt helaas niet zoveel voor, maar daar staat vast wel een telefoonnummer)

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:57

ancy_is_cool schreef:
ik denk eerlijk gezegt, dat er geen stradritten voor mensen die nog nooit gereden hebben zijn... sorry!! Maar waarom neem je niet gewoon eerst lessen in de Bak?


Ik heb zelf wel ervaring maar een kennis van mijn moeder vroeg of dat er was omdat die heel graag een keer op het strand wil rijden dus ik zou haar even gaan helpen met uitzoeken... Lachen