Verborgen informatie in advertentie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:50

Niet beleerd = niet geschikt voor beginners, of is dat nu zo'n vreemde gedachtegang van mij?

'Niet voor beginners' is trouwens een nogal rekbaar begrip. Een levensgevaarlijk paard is bijvoorbeeld niet geschikt voor beginners, maar een wat verwende/sterke Fjord ook niet. Terwijl die Fjord misschien een ideaal recreatiepaardje is voor iemand met iets meer ervaring.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:59

een poosje terug was er een topic waar in meen ik crossmonster zo'n leuke uiteenzetting had over advertentieteksten. (ze waren echt goed!)

Kan iemand dat topic nog vinden want ik weet niet meer hoe het heette.

Utah2
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 23:01

CCCCorine schreef:
Niet beleerd = niet geschikt voor beginners, of is dat nu zo'n vreemde gedachtegang van mij?


Nou, dacht ik er dus ook over, vond de reactie van mijn kennis ook aardig overdreven dus. Maar als ik alle reacties hier zo lees, zou hij dus best eens gelijk kunnen hebben.

Utah2
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 23:04

annegti schreef:
een poosje terug was er een topic waar in meen ik crossmonster zo'n leuke uiteenzetting had over advertentieteksten. (ze waren echt goed!)

Kan iemand dat topic nog vinden want ik weet niet meer hoe het heette.


Die heb ik net toevallig gelezen, omdat ik m tegenkwam op de zoekfunctie: Kippenhok, zo moet je paarden advertenties lezen 28-9-2003

Maar dat is toch meer als geintje bedoeld Haha! ?

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:10

In een heel aantal zat wel een kern van waarheid.....

Utah2
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 23:19

Is het echt zo erg??

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:23

ja utah het is echt zo erg Haha! Haha! Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:27

Na de autohandel is paardenhandel zo'n beetje de smerigste handel die er bestaat imo. Enige kennis van zaken is zeker vereist en dan nog loop je het risico dat je bij de poot genomen wordt waar je bij staat. Ook de ervaren mensen.

Utah2
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 23:34

Nou dan ben ik dus blij dat ik jullie hulp heb ingeroepen. Dank u, dank u OK dan!
Ook zal ik in het vervolg zeker naar mijn kennis luisteren, ik dacht dat hij een beetje paranoide was. Maar waarschijnlijk wordt je dat vanzelf als je tijdje in de paardenhandel zit! Als ik jullie mag geloven.