zoeken jullie paarden de schaduw op?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Portento

Berichten: 50
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 18:34

Schaduw hebben ze bij ons niet, helaas.

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 18:41

Saltow schreef:
Foei Foei
*Steekt vinger op*
Paarden horen schaduw te hebben !!!


echt niet.. ze moeten alleen erg veel water hebben!!!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:14

De mijne staan wel in de schaduw zo af en toe. Zoeken ze lekker zelf maar uit. Er is onbeperkt schoon water, dat is veel belangrijker imo. (drinkbak met een vlotter en visjes)

c_alsemgeest

Berichten: 20659
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:50

annegti schreef:
De mijne staan wel in de schaduw zo af en toe. Zoeken ze lekker zelf maar uit. Er is onbeperkt schoon water, dat is veel belangrijker imo. (drinkbak met een vlotter en visjes)

toch wel Koi karpers dan hè?
Tong uitsteken sorry kon het niet laten Bloos

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:56

Langs de wei staan bomen, die zorgen dus wel voor wat schaduw, maar die van mij staat gewoon in de felle zon Haha!
Heel soms staat ze in de schaduw..

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:00

De paarden bij me lopen op een weiland, waarop een gigantische boom staat die schaduw kan bieden. Daarnaast kunnen ze hun stallen (waar ook het water is) vrij binnen en buiten. Alleen : of het nu stormt; bliksemt of dondert, of heet weer is als nu, ze komen hun stal NIET in. Enkel om iets te drinken, en heel soms een kwartiertje met hun hoofd erin, om de dazen weg te houden. Nog beter : als ik m'n paarden wil binnen zetten tijdens de storm, breekt de shetlander steeds uit om toch maar buiten te kunnen zijn. Vanochtend kon ik ze weer betrappen, slapend voor haar stal. Duseu.. ik denk dat paarden heus tegen een stootje kunnen. Als ze de keuze krijgen verkiezen ze buiten. GRAS is nl. ERG BELANGRIJK Lachen

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:40

Als lin in de paddock staat kan die in de schaduw gaan staan (van de heg) maar om een of andere reden doet hij dat nooit.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:15

Hof enzo hebben geen schaduw, maar wel veel water.

Hun snoetjes worden nooit ingesmeerd!

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:18

Die van mij staat met zulk weer (en zulke dazen-plagen) lekker binnen. Om een uur of 20.00 gaat ze lekker naar buiten tot een uur of 22.

Als ik haar nu buiten laat op het heetst van de dag en ik doe de wei open, dan weet ze niet hoe snel ze naar binnen moet rennen.