Mogelijkheden tot rijden in bak (ZH)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Mogelijkheden tot rijden in bak (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 12:35

In het najaar wil ik toch gaan beginnen met wedstrijden te rijden, maar mijn paard en ik zijn nog niet erg gewend om elders rijden. Daarom ben ik op zoek naar lokaties waar ik op mijn gemak kan in- en uitladen en een uurtje in de bak kan rijden (eventueel tegen betaling), zonder meteen wedstrijdstress erbij te hebben ;) .

Helaas kan je niet overal terecht als buitenstaander; hebben jullie nog tips?
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 15-09-16 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic gesloten op verzoek van de familie van de overleden topicstarter

yolande

Berichten: 309
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:41

Ik heb nu een 3 jarig paardje en zit met het zelfde probleem. Mijn oplossing is heel simpel. Tijdens wedstrijden van anderen neem ik gewoon mijn paardje ook mee en zo af en toe ga ik een les volgen op een manege. Er zijn trouwens ook veel maneges met onderlinge wedstrijden waar je meestal ook wel aan deel kunt nemen!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:44

castellum ruiters in Valkenburg misschien? Ik heb daar vroeger gereden, je kan lid worden van de vereniging en dan mag je onbeperkt gebruik maken van de bak enzo. Maar misschien kan je ook wel regelen dat je zonder lid te worden een paar keer gebruik maakt van de bak? Ik heb geen telefoonnummer voor je maar daar kan je vast wel makkelijk achterkomen.