Hebben jullie weleens klappen gehad van een paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
muppetmayo

Berichten: 3396
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:44

Ik ben 2 keer getrapt Scheve mond
1e keer ging ik in renesse strandrit maken, super gaaf overigens *LOL* offik erna nog even wilde helpen, want er zaten beginnertjes al op paarden en die moesten nog een cap. paard achter me staat netjes met zn hoofd naar me toe, niks aant handje dacht ik. totdat dat beest ineens omsprong whatever, en me zo een trap in me knieholte gaf!!! Leuk zo'n 2e dag van je vakantie Knipoog

2e keer was op de manege, ik zat op een paardje, vervolgens komen er 2 me inhalen, links en rechts tegelijk!! Verward nie heel erg slim maar goed. Het binnenste paard besloot maar ff flink te trappen, vliegen, en raakte echt vol me voorkant van me knie vrij pijnlijk helaas...

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:12

een keer, door het paard van mijn zus, we waren aan het rijden. Hadden ontzettend ruzie.paard steigerde. ik sprong der af. gaf hem een knal(of 3) (niet erg aardig van me, liet hij ook meteen blijken) ik wou weer opstappen *KNAL!*

trouwens ook nog bijna op de paardenmarkt, een losgebroken trekpaardhengst en een dominante gelderruin, ik stond der tussen in terwijl alle paarden mepte naar ze en zij ook nog het meeste naar elkaar mepte

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 23:04

nooit echt ernsig getrapt.
Wel een keer van mijn verzorg pony (pardoes) afgevallen, ik wou er opsprongen zonder zadel maar gleed er aan de andere kant weer af, daar schrok ie zo van dat ie opzij sprong en op me scheenbeen stond, het gevolg was dat er echt een ei op me been zat, op de eerste hulp hebben ze dat "ei" opengesneden zodat het vocht eruit kon heb er nu nog een litteken van.
Door mijn eigen paard ben ik gelukkig nooit geschopt, wel door de paarden en pony"s op me werk maar nooit heel erg hart

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 23:06

Ik heb van Syl vorig jaar een trap van haar voorhoef in mijn gezicht gehad
Die landde tegen mijn mond, heb aantal dagen met een niet toonbare dikke blauw-rood-paarse mond rondgelopen, en heb als souveniertje in beide voortanden een barst... volgens de tandarts zou er vanzelf een stukje gaan afbreken maar tot op heden gaat het toch al een jaar goed Haha!

muppetmayo

Berichten: 3396
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:42

hmmm was nog een keer vergeten Knipoog ik mocht op een nieuw manegepaardje. Bleek nie zo'n lieverd en uiteindelijk laggik eraf. Paard draait zich om en geeft ff een trap na :S zo op mn achterste!! heb een week nie kunnen zitten Knipoog

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:54

Ja wel. Een keer volop mijn buik Lachen. Pony stond vastgeknoopt aan de muur en ik liep er in gedachten en vol stress ( had wedstrijd) achter langs. En toen was het boem. Gelukkig niks aan overgehouden

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 23:54

Toen het heel erg stormde vorig jaar, was ik gewoon op de fiets (domme ik) naar mijn paardje toe gegaan. Omdat hij een wond had en heel erg snel last had van stalbenen, ging ik gewoon met hem lopen in de bak, met halster en halstertouw. De bak staat tussen bomen die een suisend geluid maken en een elektriciteitsmast die aan het piepen was. Mijn paard schrok, draaide zich om en werd helemaal gek en begon te bokken en te steigeren. Hij heeft mij toen in mijn buik geraakt, een hele nare ervaring!
De klap was erg hard, want hij sprong in de lucht en toen trapte hij mij, maar ondanks die harde klap, had ik geen pijn. Ik heb alleen een tijdje in de bak gelegen omdat ik geen lucht kreeg!
Ik heb er gelukkig niks aan overgehouden!

en k heb natuurlijk een paar trappen gehad van de shetjes op de manege waar ik werk. Lachen maar jah, het blijven dieren he!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 23:59

boef pas een keertje, en hij heeft het geweten ook dat het niet mag *LOL* was niet echt hard gelukkig.
een pony op de manege gaf me ook een keer een klap, die staan in stands en hij was aan het eten, dus toen hij me in de stal zag lopen dacht hij volgens mij iets van 'nu even niet!' en trapte hij me dus.
en vast nog wel eens vaker..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 00:02

Ja van Jamy. Ik wilde haar dek omdoen en toen ik haar staart door dat achterste touwdingetje deed, trapte ze opeens naar achter Scheve mond
En een keer toen ik achter dr stond en dr rende een hond langs met een halstertouw die achter dr been bleef hangen Ach gut Maar dat had ik ook gedaan.

Heb af en toe nog weleens last van me knie, maar goed maakt me niet zoveel uit.