ontworm middel in de vorm van brokken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 12:18

Iemand daar ervaring mee? dat geven wij aan de shetjes, de meeste eten het zo op, en werkt volgens mij wel goed.. is volgens mij van zo'n merk waar ze ook honden en katten ontvlooi/worm spul van hebben.. of geven jullie altijd gewoon een kur in pasta vorm?

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 21:36

ik geef hem kuur in pasta vorm,maar ik ken wel iemand die haar pony wordenbrok gaf. ik geoof dat het wel helpt,maar of dat tegen alles is?

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 21:40

Ik heb het zelf een keer geprobeerd toen we net onze paarden hadden gekocht (laat ik het netjes zeggen: we hebben de paarden gevraagd of ze zich bij ons wilden aansluiten Haha! ). Dit was meer omdat het altijd zo'n gehannes is met zo'n enorme spuit. Nu doen we het gewoon door slobber heen. Gaat perfect!!!

Munji vind het trouwens heel lekker!!! Eqvalan zo rechtstreeks uit de spuit en hij likt het er gewoon af!!! Cool

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 22:39

die van mij vind die wormenkuur dus 10x nix.. heel gevecht voor dat ik het eindelijk voor elkaar heb... wat dat betreft is ze een gigantische Koe
Maar we hebben nog 8 shetjes, en dan allemaal zo'n wormenkuur geven is lastiger als die brokkies..

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:45

ik geef hem altijd pasta, ik had nog nooit gehoord dat het er ook in brok vorm was!