Iemand ervaring met Helicon(nhbjobs) Deurne?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lies1

Berichten: 108
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: Veluwe

Iemand ervaring met Helicon(nhbjobs) Deurne?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 08:20

Ik wil me laten inschrijven omdat ik graag in de paardenbranche wil werken.
Graag zou ik een combi doen van Administratief en verzorging van paarden. Maar ik vraag me af of daar vraag naar is.
Of bijvoorbeeld helpen beurzen/concoursen organiseren.

Ik ben zowiezo benieuwd naar mensen die ervaring hebben met Helicon/jobs. Hoe is de begeleiding of advies.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 08:48

Gebruik de zoekfunktie eens op Deurne of opleidingen, zijn al bosjes topics over geweest.
Persoonlijk vindt ik een opleiding in de paarden weggegooide tijd. Niet dat de opleidingen zo slecht zijn, maar voor het merendeel van de mensen is domweg geen werk in de paarden. Ik zou voor een goede algemene opleiding kiezen en daarnaast eventueel een opleiding "in de paarden", bij voorkeur op HBO-niveau (Ermelo).

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 08:52

Ik bedoel eigenlijk niet de opleidingen, maar echt de nhb/jobs. Je laten inschrijven omdat je op zoek bent naar een baan in de paarden (kort gezegd).
Ik inderdaad de zoekfunctie gebruikt: maar kwam alleen de opleidingen tegen.

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:04

een vriendin van mij, heeft zich daar ingeschreven en is op intake gesprek geweest, maar ze heeft er nog niks van gehoord ( half jaar geleden)
verder heb ik er nog nooit wat van gehoord.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:57

Ik ga er zelf ook heen voor een intake gesprek. Ik heb nu een vaste baan, dus ik geef niet zo maar mijn baan op. Ook financieel moet ik er niet slechter op worden.
Ik heb in ieder geval heb ik geen haast.

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:37

misschien kun je hier ook eens kijken voor een baan, ik heb hier iets vandaan waar ik zaterdag ga meedraaien op proef.
www.hoefnet.nl

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:34

ik zit zelf in deurne op school waar tevens het kantoor zit gevestigd ze hangen altijd hun facatures op een bord, en er zitte altijd wel vrij leuke dingen bij moet ik zeggen!en heel af en toe ook wel eens wat administratiefs, heb je zelf een diploma op het gebied van paarden?of iets dergelijks?
je kan ook nog altijd de KNHS of het KWPN e.d bellen of zij nog wat open hebbe staan.
Suc6!!!

Lies1

Berichten: 108
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 11:57

ik heb geen diploma('s) op het gebied van paarden. Maar als dat de kans groter maakt op een baan, dan ben ik wel bereid om een gerichte opleiding/cursus te volgen. Als ik maar weet welke opleiding nodig is.
Ik zal eens bij de KNHS kijken.