2e hands barefoot?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

2e hands barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 14:40

Ben aan het sparen voor de barefoot, maarja, dat bedrag heb ik niet in een maandje bij elkaar.
2ehands kom ik ze eigenlijk niet tegen, wellicht omdat het nog vrij nieuw is.
Iemand ze weleens gezien?

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:52

Ja, ik heb ze wel eens gezien. Via de site van Barefoot, en 2x ofzo op marktplaats.

Ik kan niets anders zeggen dan dat het een aanrader is!!!!

DubbelFun

Berichten: 88655
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:43

Probeer ebay eens.

Weliswaar geen Bare-foot maar net zoiets.

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:24

Ik heb er zojuist 1 verkocht aan iemand , over de telefoon , het oudste bruine testzadel Lachen

Ook voor 2 Haflingers toevallig Haha!

Die Torsion van Ebay ziet er wel erg klein uit SM , echt een ponymaatje denk ik , lijkt zeker kleiner dan een 15 inch....

Tweedehands Barefoots zijn er bijna niet , mensen zijn erg tevreden en mocht iemand toch weer overstappen op een ander type zadel , dan houden ze de Barefoot erbij voor de buitenritten en comfortabele rondjes , of hij gaat naar een vriendin / stalgenoot....

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:56

Soms hebben ze ook wel andere boomloze zadels, zoek op ebay maar eens op "baumloser" . Momenteel staat er niks op, maar de afgelopen weken regelmatig.

Zelf spaar ik toch nog maar even door voor een barefootje, ik ben al helemaal overtuigd. Dus pmarena, nog even geduld en dan komt er nog een bestelling bij je binnen voor een bruine barefoot maat 2 .

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:57

marktplaats heb ik van de week nog een gezien, maar dan moet je vast wel snel zijn..

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:00

Voorlopig wachtik nog steeds op de laatste zadels die in juni al zouden arriveren , en die al LANG besproken zijn...om over de begin-augustus-levering maar te zwijgen.... wanneer ik die binnenkrijg en hoeveel ?

Ikke niet weet Haha!

Maar ik heb ZAT zadels besteld , de zwarte maat 2 gaat wel al hard maar de bruine maat 2 is nog ruim beschikbaar momenteel.

Als je aan het sparen bent en denkt dat het een kwestie van weken is totdat je genoeg gespaard hebt : wacht niet te lang met bestellen anders kun je NOG een maand wachten tot de levering..da's niet leuk

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:06

Ik ben ook al een tijdje bezig met sparen, en het duurt nog wel even ook Rolleyes helaas ... Verdrietig

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:09

pmarena schreef:
Maar ik heb ZAT zadels besteld , de zwarte maat 2 gaat wel al hard maar de bruine maat 2 is nog ruim beschikbaar momenteel.



Haha! Haha! Haha! Komt heel goed uit dat bruin nog ruim beschikbaar is....heb eergister net mijn bestelling bij jou geplaatst Haha!

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:32

de barefoot zal je niet vlug tweedehands vinden want het is een superzadel !!!

groetjes