vraagstuk: druk leven + paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kitty

Berichten: 7687
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:52

Ik werk 36 uur per week, rijd (of longeer) mijn paard elke dag, rijd de jonge ruinen twee a drie keer per week, haal elke dag de mest uit de stal, heb een eigen huis samen met mijn vriend, heb een eigen internetbedrijf waar ik de avonduren mee vul.

Tja, het is te doen maar het is wel druk.
De weekenden zijn voor de sociale contacten.


joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:08

Voor mij ook redelijk druk. Ik werk 36 uur in de week in ploegendienst. Zit één dag in de week op school. Moet veel thuisstuderen en rijdt mijn paard iedere dag. en soms nog het paard van iemand anders erbij. TIs echt druk maar ook wel leuk...

kijk op www.pensionstaldevink.nl... je zult de baas maar zijn Knipoog

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:30

Ik moet er nog niet aan denken om een kind te hebben of te krijgen of hoe je dat ook noemt. Past absoluut nog niet in ons leven. Misschien wel helemaal nooit, doe mij maar paard.[/quote]

Ja.. ik begrijp wat je bedoelt.. zit jouw omgeving ook zo te zeuren "wanneer het nou gaat gebeuren?" . In onze vriendenkring zijn wij zowat de enige nog zonder kids.. En ik wordt zo moe van dat gezeur! Ik zou niet weten hoe ik er een verzorging voor een kindje bij zou moeten doen...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:35

ik heb het niet echt, Mirk gaat gewoon voor heel veel dingen, en veel mensen kunnen dat niet snappen. Daarnaast ga ik naar school en heb ik voor van het weekend een bijbaan om de stalling en overige kosten te kunnen betalen. Ik maak me er verder niet echt druk om, mijn omgeving heeft het er moeilijker mee dan ikzelf Lachen

:){

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:40

Ik heb heel bewust gekozen om geen eigen paard te hebben. Ik rij alleen maar paarden van andere mensen en dat bevalt me prima.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:48

Het kan wel maar je zult ook veel dingen moeten laten.
Ik heb een drukke baan van 40 uur in de week en dus een eigen knollie. Denies rijdt tjo 2x per week en dat geeft mij een beetje lucht om zaken te regelen of wat voor mezelf te doen.
Ohja en ik ben sinds 2 weken getrouwd (en ben al 10 jaar samen met dit manneke) en mn ventje wil ook af en toe nog eens aandacht hebben.
Verder veel vrienden die gelukkig alle begrip hebben voor dit drukke leventje dus ik vermaak me wel. Haha!

Maar het is een keus die je maakt....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:48

Ik studeer voltijd aan de pabo, woon samen dus heb een huishouden, hond en een paard. Waar ik trouwens echt iedere dag naar toe ga. Hond en vriend gaan trouw mee.Wel heb ik een vreindin die ook een twee keer rijdt meestal. Maar dan nog ga ik mee. Dus eigenlijk maakt het niets uit.

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:13

Ik woon samen en heb een dochtertje van bijna 3, daarbij ook nog een part-time baan. En binnenkort ook nog eens een studie erbij.

Ik ga zo'n 4 tot 5 keer in de week naar mijn paard, de andere dagen is hij vrij. Maar hij staat wel overdag op het land. Maar de dagen dat ik er ben heb ik ook alle tijd voor 'm.

Het is idd even goed organiseren, maar het is zeker wel te doen . Maar je moet prioriteiten stellen.

Ik zal niet zeggen dat mijn paard boven alles gaat, want dat gaat mijn dochter. Maar het is wel heel belangrijk voor mij.

En mijn vriend begint er ook al steeds meer lol in te krijgen, op zondag gaat hij bijna altijd mee. Hij had echt helemaal niets met paarden, maar daar komt nu echt verandering in Haha! .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:21

ik werk 25 uur per week gemiddeld, en hebben 3 paarden aan huis staan.
Mijn vriend heeft een koe, we doen meestal zo, wie het laatst weggaat verzorgt en voert de dieren (ik meestal) en wie het eerst weer thuis is doet het dan.
Meestal rij ik savonds, of overdag als ik vrij ben.
Ik vind het wel ideaal zo...

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:52

Ik heb een fulltime baan en werk in Den Haag paard staat een kwartier rijden verderop ben daar de hele avond meebezig. Mijn vriend gunt het me en doet zijn eigen dingen op een doordeweekse avond.

Dus het kan hoor en heb geen bijrijder


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bonnie1998, Sterrenpony, Wopkebrok en 29 bezoekers