stalling in zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

stalling in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 12:40

Hey,

ik vroeg me af hoe duur de stalling+weidegang of alleen weidegang in zeeland is, dit omdat mijn vriend en ik er over zitten te denken om in zeeland te gaan wonen(bij stavenisse) en ik graag 1 van onze paarden met zomereczeem mee wil nemen, de andere blijft dat hier bij mijn zusje. Weet iemand dit misschien??

Alvast bedankt OK dan!


Cloud

Berichten: 181
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:30

ik betaal alleen voor de wei 60 euro per maand, op een pensionstal.
als je daar een stal huur kost het 110 euro per maand en dat heb je hooi en stro er bij.

ik woon trouwens in zuid beveland.

yolande

Berichten: 309
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:47

Ik ga in Melissant staan das wel 20 minuten van stavenisse en daar betaal ik 190 per maand inclusief dagelijks voer, uitmesten en een aantal uur in de wei (doen hun voor me) en gebruik van solarium.

Buitenkans voor de paardenliefhebber, ons droomhuis nu te koop ivm emigratie 2011

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:01

Bij ons op stal is nog 1 box vrij. Het is een nieuwe box (staat er net een week of 4), 3 x3 met automatische drinkbak en deels open deur.
Er is een poets/spuitplaats met warm water.
Weidegang aanwezig.
Verlichte en gedraineerde buitenbak van 20 x 60 die (bijna) altijd goed te rijden is.
Volpension, dus er wordt gemest, er wordt gevoerd, worden buiten en binnen gezet, evt dekens op en af. Super verzorging, superleuke sfeer. Er staan nu 5 paarden (waaronder die van mij).

Er is en kantine aanwezig en een wc.

Het is op 18 km van Stavenisse af en erg dichtbij zee. Wil je meer info? PB me even, ook voor prijzen.....

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flossies en 146 bezoekers