stukje clubkrant.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

stukje clubkrant.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 20:41

Ik vind het altijd leuk om een stukje te schrijven in de clubkrant van onze RV. Maar m'n ideeen zijn op. Heeft iemand hier een leuk idee voor een onderwerp? Ik vind het leuk als het een beetje leerzaam is, dus niet zo'n onzin verhaal.

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:40

Misschien kun je aandacht besteden aan van Brooke Hospital doet voor de paarden op de aardbol. Kijk ook eens op hun site daar staan ook leuke reacties van spring en dressuurruiters op.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:26

ik ben bezig met paardenrecords:

hoogste sprong
grootste paard
kleinste paard
oudste paard
etc.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 20:10

Brooke heeft m'n vader al een keer over geschreven. M'n vader is ooit begonnen met stukjes schrijven en ik ben er nu ook mee "besmet".
Ik vind het dan leuk om een beetje te laten zien wat er nog meer is in de pardensport (ja, hoe leg je dat nou uit) Zo heb ik een keer een stukje over endurance en freestyle geschreven omdat praktisch niemand echt iets over wist op onze manege. Zulke dingen vind ik dan leuk. Brooke is dan ook zo iets, maar dat hoeft dus niet meer. Ik ben daar trouwens wel lid van!!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:45

Brr, jij liever dan ik. Stel je voor dat je wat fouts schrijft, dan lezen alle leden het!! Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Je zou evt. ook een stukje kunnen schrijven over de zadeldiefstallen? Daar staat op bokt ook veel over (oa. over de auto die ze hebben, type mensen enzo) Het kan nooit kwaad er meer mensen over te vertellen, aangezien wij op bokt ook over meer info beschikken dan de mensen op de manege Tong uitsteken Als je zoekt met de zoekfunctie kom je denk ik wel veel topics tegen, volgens mij waren er laatst ergens in de buurt ook weer zadels gestolen, maar kan het topic even niet vinden. Je kan je zadels ook laten chippen of graveren, daar zou je site's van kunnen vermelden ofzo.
Maar dat is meer iets informatief dan leerzaam.
Anyway; www.fnrs.nl en dan plaatje www.zadeldiefstal.nl

En verder ehh.. heb ik geen idee Schijnheilig

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 22:00

Steffi schreef:
Brr, jij liever dan ik. Stel je voor dat je wat fouts schrijft, dan lezen alle leden het!! Nagelbijten / Gniffelen Knipoog


Nou nou stef, schrijf jij ook eens een stukje. Je krijgt meer leuke reacties als niet leuke. Dan komt er ook eens wat anders in dan alleen maar uitslagen. Dat vind ik juist leuk.