Abonnement op welk paardenblad?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 17:45

IDS wordt volgens mij door een stamboek uitgegeven en ik vind het blad ook niet echt boeiend.


Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:50

IDS word inderdaad door het KWPN stamboek uitgegeven.

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:14

Tessebes schreef:
Heeft hier iemand een abonnement op Baroque, want ik kan er maar zo weinig over vinden op internet.


Baroque is ontzettend duur voor wat het is.
4 keer per jaar verschijnt het maar, en buiten heel erg mooie glossy foto's staat er niet veel in.

Ik heb een tijdje Bit gehad, Cap is vergelijkbaar, maar dan Belgisch. Toch blijven die magazines niet boeien. Net zoals De Hoefslag, dat tè sportgericht is imo.
Laatst bijgewerkt door Idra op 28-07-04 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 18:14

Ik heb een mailtje gestuurd naar Baroque voor informatie. Dit blad komt slecht 4x per jaar uit zag ik.
De Mensport komt 9x per jaar uit en een jaarabo kost €34,50.
Bit komt 12x per jaar uit en kost €59,-.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 18:15

Idra schreef:
Baroque is ontzettend duur voor wat het is.
4 keer per jaar verschijnt het maar, en buiten heel erg mooie glossy foto's staat er niet veel in.


Hoe duur dan?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:16

Ik dacht 45 EUR voor 4 nummers, niet zeker...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 18:17

Idra schreef:
Ik dacht 45 EUR voor 4 nummers, niet zeker...


Bloos! Dat is wel heel erg veel ja. Ik had bedacht dat ze maximaal zo'n 20 euro konden vragen voor een abonnement.
Nou ja, ik wacht hun mailtje nog wel even af.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:45

Ik lees niet veel paardenbladen, maar het Bit vind ik toch wel de beste!
Mooie foto's, nette reportages en veel informatie!

Vroeger vond ik het Bit nooit leuk, was veel te 'moeilijk' voor mij. Aangezien ik geen eigen (verzorg)paard/pony had, was voor mij alles onbekend. Maar nu ik meer over paarden weet, vind ik het een geweldig blad

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:51

Bit en de Hoefslag zijn hele leuke bladen. Bit kost € 59 per jaar, maar wat kost de Hoefslag per jaar? Ik wil me misschien ook daar op abonneren.

Ray --» M`n Tinker

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:59

Ik vind Bit echt wel een leuk blad om te lezen. Vele interviews met topruiters, manegetest en gewoon leuke tests (onderleggers, trailers enz..enz).

Maar ook de paardenkrant vond ik echt heel leuk, komt 2x per week uit. Is alleen wel meer sport/fokkerij gericht

judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:20

Ik ben zelf lid van de mensport maar dit is echt een blad voor menners hoor anders vind je er niet veel aan denk ik.

Eerder kocht ik de Bit regelmatig maar nu nooit meer veel te DUUR!

Ik geloof dat ie los al 6,80 kost, beetje duur voor een dikke reclamefolder!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:29

Ik heb een abonnement op de Paardenkrant, inmiddels alweer een jaartje of zeven. Dat vind ik het meest interessante hippische 'blad': heel divers, met internationale sportuitslagen tot een interview met Miep-van-de-hoek die Shetlanders fokt. Ik zou dus de PK aanraden.

De Bit, de Hoefslag en andere bladen koop ik alleen als er iets in staat wat me echt interesseert (of ik krijg ze van kennissen). Verder heb ik een 'abonnement' op het NRPS-nieuws, de Her&DER en de VrijRuiter, maar dat zijn verenigingsbladen - leuke bladen, maar die krijg je alleen als je lid bent van de bijbehorende vereniging.

Bedenk voor jezelf eens wat je zou willen lezen: sportuitslagen, fokkerijnieuws, artikelen over gezondheid? En zoals Mickey zegt: koop eens wat bladen, lees ze door en maak dan je keuze.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:33

Op nix... Scheve mond

maar sinds een weekje heeft me moeder werk in de huishouding bij een vrouwtje die heel goed kan paardrijden en dus ook alle paardenbladen heeft, die krijg ik dan van haar want zij gooit ze toch weg! Haha! ben ik echt blij mee!!!!!!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

ikke

Berichten: 37526
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:42

Karin schreef:
De Bit, de Hoefslag en andere bladen koop ik alleen als er iets in staat wat me echt interesseert (of ik krijg ze van kennissen). Verder heb ik een 'abonnement' op het NRPS-nieuws, de Her&DER en de VrijRuiter, maar dat zijn verenigingsbladen - leuke bladen, maar die krijg je alleen als je lid bent van de bijbehorende vereniging.


Met name die vereniging waar de Vrijruiter bijhoort *LOL* }> is beregezellig. Kijk op www.nvvr.info voor meer info, of stuur een PB.
Sorry Karin, kon het even niet laten, al had ik van jou, als redaktielid, wel iets meer reklame voor de NVVR verwacht. *LOL*
Paardenkrant staat bij mij ook goed bekend, al heb ik geen abo daarop. Bit vindt ik ronduit benedenmaats, zeker gezien de prijs. Verder ga ik met Karin mee, bedenk wat je graag wil lezen en bepaal aan de hand daarvan wat je wilt; er zijn behoorlijk wat mensen lid van de NVVR alleen om de Vrijruiter te ontvangen, het is natuurlijk een manier om een leuk blad in huis te krijgen. Ook voor de stamboeken geldt dat je lid kunt zijn, en dus hun blad ontvangen, zonder dat je een paard bij hen hebt ingeschreven.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:51

ikke schreef:
Sorry Karin, kon het even niet laten, al had ik van jou, als redaktielid, wel iets meer reklame voor de NVVR verwacht. *LOL*


Daar hebben we hier op Bokt jou toch al voor? Knipoog Haha!

Citaat:
...er zijn behoorlijk wat mensen lid van de NVVR alleen om de Vrijruiter te ontvangen, het is natuurlijk een manier om een leuk blad in huis te krijgen.


Klopt helemaal. Als de info op de site je aanspreekt, kun je altijd een infopakket (met VrijRuiter) aanvragen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:03

Ik denk dat het heel erg een kwestie van smaak is en dat je zelf toch eens wat verschillende bladen zult moeten lezen (gewoon losse nummers in de winkel kopen) om te kijken wat jou het beste ligt.

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:03

Idra schreef:
Ik dacht 45 EUR voor 4 nummers, niet zeker...

Verward
Op de cent af durf ik het even niet te zeggen, maar volgens mij betaal ik niet meer dan 25 euro per jaar voor de Baroque

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:13

Karin schreef:
Als de info op de site je aanspreekt, kun je altijd een infopakket (met VrijRuiter) aanvragen. Lachen

Ik dacht, weet je wat, ik doe het gewoon! Haha!
Weer een zieltje gewonnen!
Maar met dat formulier invullen via de site ging wel een beetje vaag, geen idee of het nu is aangekomen Verward

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:15

Bit komt maar 11 keer per jaar uit. Toch?? Je hebt in de zomermaanden zon samengevoegd exemplaar. Tenminste, ik dacht de voorgaande jaren wel!!
Vind het alleen jammer dat het steeds meer en meer reclame blad word.

Hoefslag is ook wel leuk. Maar er zijn verschillende hoefslagen. Hoe de verdeling precies zit weet ik niet(naast de hoefslag en de hoefslag junior....)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:19

Er bestaan ook nog 'bewaarnummers' van de Hoefslag, themanummers zeg maar. Ik weet alleen niet hoe vaak die per jaar uitkomen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:43

eens per jaar Haha! Haha! Haha! rond de jaarwisseling

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:48

Dat is het Hoefslag Jaaroverzicht. Er komen meer themanummers uit, momenteel ligt er eentje in de winkel van de maand mei, over stijlen (kleding e.d.).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:02

Serendipity1 schreef:
In Duitsland hebben ze veel meer paardenbladen Boos!


Meer wel, aar of ze leuker/beter zijn? Ik zag er maar 1 die me beviel en die stond boordevol advertenties en was ook nog eens duur.

Ik heb nu een proefabo op BIT 3 nummers voor 12,50. Als je een klantenkaart hebt van divoza krijg je op een jaarabo ook nog extra korting.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:16

De BIt van deze maand is er 2 in 1. met wederom een trailer test en weer alles over merries Slapen .

Ik ben nog steeds lid dat wel, heb ook net weer betaald. Het is dat ik dan wat te lezen heb.

Vroeger kocht ik wel eens het blad YOUR HORSE, is engels, mega dik heel veel onderwerpen. Kan het alleen nergens meer krijgen.

En ja de Duitsers hebben natuurlijk veel en veel meer. Maar ja dat taaltje he.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:25

Cowgirl, binnenkort kun je je hart ophalen met The Horse Magazine en NZ Horse & Pony. Knipoog

Ik heb die bladen daar echt verslonden. Jammer dat 'overseas' abonnementen zo duur zijn.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jokesonyou en 91 bezoekers