Hoe ga ik dit in hemelsnaam oplossen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 19:42

ik vind die van ringworm een goeie
zet er dan bij dat de mensen die de paarden geaait hebben , goed hun handen en kleren moeten wassen en zich goed moeten na kijken op ronde plekken, de incubatie tijd is geloof ik tot 2 weken, dus laat ze maar 2 weken flink boenen en zweten !!

of als er een paard weg moet,een bedank briefje schrijven , bedankt dat mijn paard zo ziek is geworden van de rommel die ze gegeven hebben, en dat de dierenartsrekening nog volgt ...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 19:47

crossmonster schreef:
ik vind die van ringworm een goeie
zet er dan bij dat de mensen die de paarden geaait hebben , goed hun handen en kleren moeten wassen en zich goed moeten na kijken op ronde plekken, de incubatie tijd is geloof ik tot 2 weken, dus laat ze maar 2 weken flink boenen en zweten !!

of als er een paard weg moet,een bedank briefje schrijven , bedankt dat mijn paard zo ziek is geworden van de rommel die ze gegeven hebben, en dat de dierenartsrekening nog volgt ...


Amen!!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:29

Ik heb vroeger bij mijn verzorg pony (waar we op een gegeven moment patatbakjes in de wei vonden zo erg ) inderdaad een bord op gehangen. Paard niet voeren, er is gebleken dat dit paard onverwacht gemeen kan bijten, de eigenaar is niet aansprakenlijk voor opgelopen schade en verwondingen..
En we hebben nooit meer iets gevonden of gezien.