Stalling

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

felicity

Stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 14:46

Het is zo ver ik ga over 2 weken verhuizen naar Oudenbosch. Mijn fjordje gaat natuurlijk mee. Ik heb nu 3 stallen gevonden die mij wel leuk lijken. Maar ik vroeg me af of er nog meer stallen zijn in de buurt van Oudenbosch en die rond de 200 euro zitten. En waar ze een stal en weidegang hebben en een bak.

Ik heb zelf 2 in Hoeven gevonden en 1 in standdaarbuiten.

In het buitengebied van Standdaarbuiten hebben we een leuke pensionstalling met
mooie mogelijkheden voor buitenritten.
Ook is er een vernieuwde goede buitenbak aanwezig waarin je het hele jaar kan rijden.
Ook is er weide waarin de paarden zolang het mooi weer is in kunnen lopen.
Voor 160 euro per maand inc voer,stro, hooi, zadelkast, spuitplaats en buitenbak.
De naam van de eigenaar is van Beek

Bij Olwen's Hoeven ligt in Hoeven

Wij bieden ruime, lichte stallen met veel mogelijkheid tot weidegang. U kunt ALTIJD gebruik maken van onze binnenrijhal en buitenbak. Gebruik van zadelkast en stalling trailer bij de prijs inbegrepen. Ook kunt u gebruik maken van hindernismateriaal.
Uw paard krijgt alleen 1e klas weidehooi de stal wordt gestrooid met tarwestro. Als u ander strooisel wilt is dat ook mogelijk.
Tevens bieden wij de mogelijkheid voor het opfokken en inscharen van jonge paarden.
Voor bejaarde paarden hebben wij alle mogelijkheden voor een goede, oude dag.
Gediplomeerde instructrices aanwezig.Kom gerust eens kijken en overtuig uzelf van onze gunstige prijs/kwaliteitverhouding.
voor 190 euro per maand inc stro, hooi, binnen en buitenbak en exl biks.

Complete stalling voor uw paard of pony ook in Hoeven op de Brede Balrouw 32.
De paarden staan overdag buiten,met ieder voor zich een "eigen weĆ­".
Ruime boxen, binnenrijbak 20 bij 40.
Binnenwasplaats voorzien van warm en koud water. Zadelkast en plaats voor dekens.
Veterinaire begeleiding mogelijk.
Kantine.Voor meer informatie kunt u mailen of bellen.
Stalling 220 inc binnenbak, weidegang, hooi, biks en stro.

Kent iemand deze stallen of weet iemand nog meer stallen rond Oudenbosch waar ik op de fiets/ brommer heen kan?

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:05

in oudenbosch zit best veel, ik weet toevallig Horse Plaza(vroeger manege vermunt) in oudenbosch zitten wel een paar pensionstallen maar zou egt geen adressen weten(weet wel dat ze vlakbij die manege zitten)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie