rijden jullie in stijl?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:11

Mwa ik rijd eigenlijk nooit echt in stijl. Maar ik zorg er wel voor dat mn rijbroek en het truitje/hempje ed, wel een beeetje bij elkaar passen.

Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:24

ik rij niet in een bepaalde stijl, maar ik let er wel op dat de rijbroek en mijn t-shirt/trui niet vloeken. maar meestal heb ik mijn donkerblauwe rijbroek aan, met een zwart t-shirt of trui.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:27

Ik vind dat zo'n onzin en het kost nog een hoop geld ook.

Ik rijd gewoon in een zwarte spijkerbroek(inmiddels vaal), berschoenen die eigenlijk al nieuwe zolen moeten en een trui/t shirt die al 3 jaar in de kast ligt. Haha!

En zo rijden we allemaal hier op stal, niemand rijd in setjes.
We besteden ons geld liever aan goed les, caps en goed tuig.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:29

Ik loop niet altijd in stijl.
Ik heb wel verschillende setjes kleren die bij elkaar passen. Maar die heb ik ook wel eens door elkaar aan. Net wat op dat moment voor het grijpen ligt als ik naar mijn paardje ga.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:32

Ik niet in stijl maar ik zorg wel dat de kleuren die ik aantrek niet bij elkaar vloeken! Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:49

Mijn wedstrijdkleuren zijn groen met geel... hoofdstel en helm zijn al die kleur, en ik trek wel vaak een groen T-shirt aan ja. Maar echt zo'n setje... neuh.

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:09

Ik loop er ongeveer net als jij bij denk ik! Knal paarse rijbroek, met een zwarte FILA trui. OIf bruine broek met donkergroene tui Zwarte broek met bordeaux trui. Verder ga ik ook vaak gewoon in spijkerbroek! Ik heb er echt schijt aan. In mijn niet-paardenleven, trek ik weer wat charmanters aan Haha!

goos

Berichten: 178
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:19

ik ben altijd helemaal in stijl.al ik me paard in het blauw rijd rij ik ook met een blauw truitje en heb blauwe sokken aan.zo ook in het rood,geel,wit enz

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:21

Nauwelijks. Voor paard is het spul altijd schoon, goed passend en van goede kwaliteit, maar geen setje ofzo. Dekjes altijd zadelvormig en gewone zwarte peesbeschermers, dus daar is weinig eer aan te behalen.

Ook voor mezelf doe ik niet zoveel moeite, maar met nette, gepoetste rijlaarzen, een (redelijk Bloos ) schone broek, shirtje en eventueel een bodywarmer in neutrale kleuren zie je er snel en makkelijk redelijk netjes uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:28

Ik niet, maar rij wel vaak in bruine, aubergine Schijnheilig

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:46

Nee, ik rijd niet in stijl Haha!
Het moet lekker zitten, en tja, als dan blijkt dat het niet bij elkaar past, jammer dan Haha! Het is geen modeshow...

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:32

Ik rij meestal in mijn dagelijkse kloffie. Uit het werk ga ik altijd eerst naar mijn ponies. en als ik dan roze laklaarsjes aanheb, dan heb ik die ook aan op mijn pony. Laatst zelfs met TEVA sandalen gereden, in mijn flex ride beugels. Zat toch minder lekker. Ik heb rijbroeken, draag ze in het weekeinde. Doorde weeks gewoon wat ik aanheb. Ik rij dan ook regelmatig met een colbertje aan. Mijn stijl zijn veel(felle) kleuren. Mijn ponies rij ik door de weeks bijna altijd zonder zadel, maar vaak wel met hoofdstel en die zijn van biothane, in felle kleuren. Alleen zij dragen rood en ik roze en paars.

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:41

Het maakt mij nooit zoveel uit. Het moet functioneel zijn.
Helemaal als ik gewoon weer zo'n dag op stal heb, ik ken iedereen, en die weten ondertussen ook wel dat mode enzo mij geen donder interesseren Knipoog .
Ik koop trouwens wel vaak van die neutrale kleuren, die felle heb ik het niet zo mee, en als je dan niet oplet vloekt het echt. Dus da's makkelijk, alles kleurt wel zo'n beetje met elkaar. (als we op wedstrijd gaan wil ik nog wel eens 5 minuten later de deur uit gaan Haha! )
Daarbij rijd ik meerdere paarden, en met een zwarte of grijze broek zit je altijd goed.
Laatst bijgewerkt door Locanda op 26-07-04 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:42

Ik let er wel een beetje op.
Draag beetje kleuren die Hieke ook 'aanheeft' Cool

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:43

Nee, heb maar een setje compleet.

Op stal is het helemaal geen nut, alles wordt toch binnen een mum vies. Als ik "uit" ga probeer ik wel iets nets bijpassend bijelkaar te zoeken (voor zowel paard en mijzelf).

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:45

Meestal wel ja ..
Als ik een knaloranje dekje op heb, probeer ik ook iest oranjes als truitje aan te trekken Tong uitsteken en het lieft een zwarte rijbroek.. En meestal dan nog oranje sokken *LOL*
prachtig alles dat bij elkaar combineert!

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:16

wahaa ik rijd nooit in stijl. Laatst zei mijn stalhouder nog, toen ik toevallig iets aan had wat wel erg goed bij elkaar paste: Hee heb je vandaag nagedacht voor je iets aantrok Haha!

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:34

Nee, ik rij niet echt in stijl. Alleen als ik op wedstrijd ga moet het wel een beetje bij elkaar passen he Haha!.
Ik heb dezelfde kleur trui en zadeldekje.. als het toevallig samen aan en op heb, valt het iemand anders eerder op.. Haha!

_Margarita_

Berichten: 2333
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:52

ik zorg wel dat ik er netjes uit zie, let daar veel meer op dan een paar jaar geleden, ik wil nu netjes op het paard zitten.
En sinds een paar weken ben ik ook helemaal verliefd op setjes, dus ook daar word nu rekening mee gehouden.. ach ja boeienddd

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:34

Ik let er wel op dat alles een beetje bij elkaar past. Ook heb ik setjes van Anky, dus dan heb ik ook één bepaalde kleur aan.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:37

Ik zorg wel dat ik er netjes uit zie. Maar ik pas het niet echt aan bij de kleur van mijn dekje of bandages. Maar ik heb dan meestal ook een neutrale kleur rijbroek aan wat dus bij alles past

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:37

ik ben dus helemaal niet van de setjes op een paard, ik heb gewoon alles zwart of bruin.

Zelf loop ik het grootste deel van de dag in mijn rijkleren, dus ik doe wel mijn best er een beetje toonbaar uit te zien (al heb ik ook regelmatig een off-day Haha!)

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:44

JAAA!!! ben een echte setjesmuts!!! denk aan de kleur wat mijn paard aan heeft, maar vooral wat lekker zit, dus met dit weer liever niet helemaal in setje als ik die kleur niet in iets confortabels heb...

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:49

Heel verschillend bij mij, de ene keer volledig in stijl tot aan bandages en shirt aan toe, de andere keer bijvoorbeeld blauwe peesbeschermers met bruine rijbroek en oranje trui + groen shabrak ofzoiets. Ligt net aan mijn humeur en hoeveel tijd ik heb! Haha!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:49

stijl wat is dat?? ik rijd gewoon in een spijkerbroek met een truitje er op.. gewoon wat lekker zit!! het maakt mij echt niet uit! soms rijd ik gewoon op mijn kaplaarzen!! op stal maakt het ook echt niet uit... we hebben maar 8 paarden staan en iedereen kent iederen en bijna iedereen is zo lekker makkelijk Lachen