stages gezocht!!!

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bijtje

stages gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 12:20

ik weet niet precies of dit hier hoort maar toch zet ik het maar even neer.

Ik ben namelijk op zoek naar 2 stageplekken. een plek in nederland waar ik iets van een onderzoek ofzo kan doen voor 3 maanden lang dit kan bijvoorbeeld meewerken aan een bestaand onderzoek zijn of een enquete uitvoeren vanalles.

En ik zoek een plek voor 6 weken dit moet in het buitenland zijn maar belgie is ook buitenland dus maakt niet zoveel uit waar het is. hier is het de bedoeling dat ik meewerk op het bedrijf.

Weet iemand iets voor mij. Het gaat om de periodes van 29 november tot 18 februari en van 28 februari tot 8 april.

Wie kan mij helpen??????

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:49

Misschien is het handig als je vermeldt: welke studie je doet en niveau (MBO,HBO enz), wat het onderwerp van je onderzoek moet zijn (of waar je voorkeur voor hebt), hoe oud je bent. Anders is het moeilijk zoeken.

bijtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 16:41

ik ben bijna 19 jaar oud en ga nu naar het derdejaar van de opleiding dier en veehouderij, deze opleiding volg ik aan de Has Den Bosch. Dat is dus een HBO opleiding

onderwerpen van een onderzoeken kunnen heel erg wisselend zijn, en ik vind heel veel dingen leuk zolang het maar iets te maken heeft met paarden, vooral gezondheid en training vindt ik interessant

hopelijk kan iemand hier meer mee

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:06

ik weet evt. wel iets (buitenland) maar dan is het wel belangrijk dat je al wel een aardige portie paardenervaring hebt.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:11

Waiboerhoeve in Lelystad, die voeren constant onderzoeken uit, Jumpex is 1 van die onderzoeken....
www.waiboerhoeve.nl

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 14:48

Op marktplaats stond een advertentie waar je voor stage terecht kunt in midden frankrijk.

<3 :# 1 mei 2014 trotse mama geworden!! :# <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie