paardentandarts nh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

paardentandarts nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:29

Weet iemand een goede paardentandarts in noord holland?? En weet je ook hoe het met de tarieven zit enz?? Ik heb namelijk het idee dat mijn paardje nodig eens moet, hij heeft al een tijdje een aantal sympthomen: meteen na een hindernis rechts of linksaf crossen, eten uit zijn mond laten vallen

( hij maakt geen proppen,,en zijn bit en alles kan ik ook nog in doen, en verdere problemen lijkt hij ook niet te hebben, dus tis niet extreem denk ik, maar ik wil toch even voor de zekerheid een tandarts laten komen, die is er namelijk nog nooit geweest Bloos!, ik wist eigenlijk eerst nooit dat het zo heel nodig was, dat meer dat het een soort luxe was Bloos , niemand bij ons op stal deed het ook, dus wist ik veel)

Eindelijk foto's in profiel!!!!


Caira
Berichten: 26035
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:30


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:32

oke, alleen tarieven?? Hmm dat kwijlen doet hij ook, en hij heeft ook wel een beetje neusuitvloeiing en ogen utivloeiing, maar eigenlijk alleen in de winter door de wind, dus dat heeft er niet mee te maken denk ik..

Eindelijk foto's in profiel!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:33

ik heb fränzel ofzoits, we hebben er omg een kaartje van. HIj is echt super. Zelfs mijn mond getraumatiseerde paard was braaf bij hem terwijl hij net bij mij op stal was. Als je wil dat ik het op zoek... HIj is ook niet zo duur, ik dacht 40 euro ofzo.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:34

ja doe maar! Maar stel dat mijn paardje nou een heel grote behandeling nodig heeft, allemaal haken of tandsteen ofzo.. hoe duur zijn ze dan?? Hij heeft trouwens ook enorm bruine tanden, aan de bovenkant vd tand, klopt dat wel of is dat normaal?? Is dat tandsteen, of zit dat er alleen tussen??

Eindelijk foto's in profiel!!!!

Caira
Berichten: 26035
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:37

Bel mariel gewoon eventjes! Die kan je alles vertellen!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:38

ok, zal ik binnenkort eens even doen! Maar rekent zij ook voorrijkosten enz?? en heo is haar werkwijze, een beetje rustig, want weet niet hoe die van mij reageert enz...

Eindelijk foto's in profiel!!!!

Caira
Berichten: 26035
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:40

Ze heeft bij ons op stal zo een 18 paarden gedaan, allemaal zonder verdoving en maar 1 met praam. Dat zegt toch wel genoeg denk ik!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:43

ok Haha! Mijn paardje is namelijk al eens in utrecht geweest, toen had hij iets aan zijn neus, een stuk wildvlees, en toen moesten ze met een slang met een camera en alles erin zijn neus in, hij bleef altijd heel braaf staan, echt superlief.. Maar daardoor wil hij haast de trailer niet meer op, dus ik weet ook niet hoe hij hier dan op reageert, dit is er natuurlijk ook bij in de buurt, bij zijn neus, het lijkt ervoor zijn gevoel misschien een beetje op...

Eindelijk foto's in profiel!!!!

Caira
Berichten: 26035
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:43

Voordeel van een vrouw is dat veel paarden daar beter op reageren dan op een man. En ze is echt heel zachtaardig!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:44

ok Haha!

Eindelijk foto's in profiel!!!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48122
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:56

ik kan je 2 nummers pb'en als je wilt...
* Horse Dentist (John Kegge)
* Richard van Dordrecht

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:56

ok doe maar!

Eindelijk foto's in profiel!!!!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:00

irish_lady schreef:
Ze heeft bij ons op stal zo een 18 paarden gedaan, allemaal zonder verdoving en maar 1 met praam. Dat zegt toch wel genoeg denk ik!


Ze heeft geen verdoving gebruikt omdat ze dat officieel niet mag.
Ze is namelijk niet gecetificeerd.
Bij ons op stal zijn er niet zo goede ervaringen met haar.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 19:02

wat zijn jullie ervaringen dan met haar?? Ik wil gewoon iemand, die zo de problemen zeg maar ziet die er misschien in zijn mond zitten, niet dat er iets blijft zitten ofzo.. En die een beetje advies kan geven, gewoon een vakman, die het misschien al tijden doet en er heel veel verstand van heeft!

Eindelijk foto's in profiel!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:14

Vanes schreef:
Ze heeft geen verdoving gebruikt omdat ze dat officieel niet mag.
Ze is namelijk niet gecetificeerd.
Bij ons op stal zijn er niet zo goede ervaringen met haar.


Olaf Fränzel die bij komt heeft nog nooit een paard met praam gedaan, die heeft als motto dat als je overal maar doet alsof je alle tijd hebt, ieder paard alles toelaat. Zelfs de allerergste worden makke lammetjes bij hem.

Morrie

Berichten: 22298
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:21

Willem Oosterboer uit Soest, een hele rustige aardige man, doet bij ons op stal alle paarden zonder praam of ander hulpmiddel.

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:13

smurf schreef:
Willem Oosterboer uit Soest, een hele rustige aardige man, doet bij ons op stal alle paarden zonder praam of ander hulpmiddel.


Mijn idee! Die man is zelfs erg goed voor mannenhaters! Dus dat zegt ook wel wat!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers