Wat vinden jullie van dit hoofdstel?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tristan2000

Wat vinden jullie van dit hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 14:13

Hallo allemaal! Zoals al eerder in een topic vermeld ben ik op zoek naar een leuk hoofdstel en nou kreeg in een ander topic van mij een www adres van een ruitersportzaakje, waar ik het volgende hoofdstel tegen kwam. Er staat het volgende bij:

Vantaggio de Luxe
Hoofdstel gemaakt van prachtig kwaliteitsleder. Alle leder delen zijn fijn doorgestikt. Hierdoor krijgt dit hoofdstel mede door de gouden / of zilveren biezen een zeer luxe uitstraling! Uitgevoerd met gedeeld kopstuk en een aansnoerneusriem van 35 mm breed. Compleet met soepele springteugel.

Prijs: € 59,50

http://www.ooteman.nl/images/normaal/ho ... deluxe.jpg

Wat vinden jullie van dit hoofdstel en waar zouden jullie dan voor kiezen, zilver of goud? Vinden jullie een neusriem van 35 mm. te breed?

Of zouden jullie kiezen voor een tweedehands Imperial Riding hoofdstel die zwart met wit onderlegd is, en 2 keer is gebruikt?

Alvast bedankt!

Groetjes Marianne

Beter een lief paard dan een verre vriend!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:14

Vind het ene heel mooi hoofdstel : ik zouw goud kiezen:-)

<3 Love me like you do.... <3

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:18

goud Haha!

Geluk is een richting, geen punt -Loesje

veer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:18

Ik zou kiezen voor een 2ehands IP. Ik heb zelf ook een IP en dit zijn echt goeie hoofdstellen Lachen Ik weet niet hoe de kwaliteit van die Vantaggio de Luxe is maar ik heb er nog nooit van gehoord...

Brent mijn stoere vent !

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:23

Hoi
Ik persoonlijk vind het het mooist als alles in 1 kleur is. Neem je goud dan is het, het mooist als alles van je hoodstel goudkleurig is en je zadel ook

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:27

Ik vind het een mooi(dressuur) hoofdstel! En ik zou goud boven zilver kiezen denk ik, maar dat is maar net wat voor kleur paard je hebt.. Lachen

Edelweiss (v. Cicero vd Paemel) L springen, B SGW
Karolina (v. Arezzo) geboren op 14/4/2015: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1839977
Volina (v. Matterhorn) Z springen, M1 dressuur, B&L SGW - overleden okt 2015 :'(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie