Hoe maak je Kurmuziek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 19:06

Ik zag een aantal topics over kurmuziek, om niet offtopic tegaan, maak ik zelf maar ff een topicje. Maarruh, hoe maak je nou eigenlijk kurmuziek? Hoe gaat dat in zn werk, wat doen jullie er allemaal aan?

Groetjes, Nieuwsgierige ik! Bloos

_________________
~*Manieren leer je van hen die ze niet hebben*~

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ontario op 2001-11-03 18:07 ]</font>


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:12

Je kunt het makkelijkste eerst je proef maken en muziek uitzoeken voor de stap, draf en galop. Dan je proef opnemen op video, je ziet dan hoelang je stapt, draaft en galopeert. Die tijden neem je dan met de juiste muziek op op een bandje of cd.
Je blijft de overgangen altijd horen als je niet de juiste apparatuur hebt, maar op deze manier kun je iig een kür maken om op een onderlinge wedstrijd te rijden. Als het voor officiele wedstrijden is kun je de muziek het beste daar een bevriende DJ ofzo op laten nemen Haha! Dat klinkt altijd wel beter. Gelukkig heb ik daar een neefje voor Haha!

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 15:45

Hoi, ik zie in de hoefslag, mensport, en dat soort paardenbladen, wel 's wat advertenties staan, waar je dat kan laten doen!

veel succes

Mariette

Bliep

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:25

Het kost heel veel geld om een kür te laten maken Mariette. En dat is pas de moeite waard als je Z rijdt, je kunt dan vaker je kür rijden en je doet er langer mee.
Als je het gewoon voor de lol een keer doet is het veel te duur om er één te laten maken

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:11

Nou ik ben dus bezig ...poeh poeh moeilijk
Ik ben begonnen met Moon op video te zetten en heb het tempo met een metronoom vastgesteld
Nu ben ik muziek aan het zoeken die bij Moon past .(tempo dan) en die voldoet aan datgenen wat ik mooi vind en wat bij Moon past .
Hierna ga ik binnen 5 min alles proppen wat ik moet laten zien en dit proberen interessant te laten lijken.(kort is dat hoor) dit komt dus op video.
Daarna ga ik de muziek die ik uitgezocht heb aanpassen aan de kur die op de video staat .en das nog t moeilijkste van de zaak want de overgangen moeten mooi op elkaar aansluiten ,anders vind ik t maar amaturistisch staan. en t tempo moet naadloos aansluiten op Moon z.n tempo dit kun je met de computer .en dan ....oefenen maar . Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Veldbloem en 89 bezoekers