Wat koop jij het meest? Ruitersport?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 12:47

Ik lees hier veel over halsters. Die koop ik zeker niet. Heb hier een hele kist vol liggen met halsters allemaal op wedstrijden gewonnen Haha! .

Meestal koop ik vliegenspray of wormenkuur, of een zweepje.


veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 14:48

Owowow, kom net van de ruitershop. Inderdaad een nieuwe poetskoffer gehaald (daar ging ik voor) maar ook 3 nieuwe truitjes van Happy Valley! Een rose met witte mouwtjes, een camel met bordeaux onderkant, en een lila met driekwart mouwtjes! Helemaal blij weer Haha!

Brent mijn stoere vent !

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 14:55

Ik was vanmorgen ook bij de ruitershop en ik stond met tig paar blauwe ruitjessokken in mijn handen... Maar ik heb ze laten liggen! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 15:02

Ja ik ben ook heel snel langs de sokken gelopen!! En ben niet naar de dekjes afdeling gegaan.. want dan hou ik mezelf niet meer in Knipoog

Brent mijn stoere vent !

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 15:27

ik koop de dingen die ik nodig heb..

In de winkel loop ik wel 200 rondjes.. om even rond te snuffelen en
op het laatste weet ik niet eens meeer wat ik nou moest kopen Verward

aisie

Berichten: 3722
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:17

Ik heb echt een dekentic en dan voornamelijk fleecedekens. Ik heb ze werkelijk in alle soorten en kleuren Bloos Ook dekjes spaar ik.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:26

Dekjes met stip op 1!!
verder rijbroeken, halsters, handschoenen, bandages.. eigenlijk schandalig hoeveel zooi je koopt.. terwijl je het als je eerlijk bent het niet eens nodig hebt!

Aut viam inveniam, aut faciam

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:30

van alles, je kan het zo gek niet bedenken, ben vandaag weer langs geweest, zit toch wel erg te twijfelen over de turqouise anky-pad, ik denk dat k m neem.

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:23

wat ik koop? TE VEEL!!!! Bloos
Laatst moest ik alleen een bit hebben, waarkom ik mee thuis?
longeerzweep (had er nog 1)
liksteen
liksteen houder
snoepjes,
2 borstels
bitringen,
longeerlijn,
peesjes.

En het probleem is dat dat niet alleen de laatste keer gebeurde, maar elke keer kom ik met veel mee thuis dan gepland. Wat denken jullie van shabrakjes? ook altijd zo verleidelijk om weer eens een ander kleurje te kopen.

En het is een rotzooi bij mijn in de schuur!!!! (mja wat wil je ook als ik elke keer weer meer koop)

Kris now she's an angel in heaven...

Tinda

Berichten: 45
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:54

Karin schreef:
Ik was vanmorgen ook bij de ruitershop en ik stond met tig paar blauwe ruitjessokken in mijn handen... Maar ik heb ze laten liggen! *LOL*


Dit vind ik wel heel knap hoor, Karin.. Ik neem ze altijd mee, zelfs als ik ze niet nodig heb... (ze liggen zomaaaar ineens bij de kassa....)
Ik heb volgens mij inmiddels zelf een winkeltje aan spulletjes die ik door jaren heen heb verzameld!!! Zo ging ik met pasen naar het tentenkamp van Hypodrama voor een wormenkuur en een paar kleine dingetjes...
En, ik kwam thuis met nieuwe leren laarzen... sporen, zweep, rijbroek..
Ook heb ik een vreselijke deken-tic... Vooral met bijpassende transport-beschermers... Ik ben dus ook enorm body-warmers of hesjes verslaafd...
Dit tot grom-geluiden van mn wederhelft...

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:54

broeken Haha!

[o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:55

Elastiekjes, gebruik er zo een stuk op 40 per wedstrijd Tong uitsteken

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:56

handschoenen die gaan bij mij echt altijd kapot op deeen of andere vreemde wijze :s halsters win ik idd vaak owjah en ook anti klit heb ik altijd nodig kan echt niet zonder

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:10

Ik moet vaak gaan voor (helaas) de verzorgingsproducten......
Dat krijg je met een pony met zomereczeem (knoflookpoeder, creme's, vliegensprays etc.), lange, witte manen en staart (veel shampoo en anti-klit) en rotstraal...en dan nog de nodige wormspuiten
Maar het liefst koop ik dekens en dekjes... Haha!

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:38

euh sjabrakjes zijn niet veilig voor mij. verder antiklit spray (spuit elke dag een halve liter door zijn staart ongeveer.) rijhandschoenen. die dingen gaan maar een maand mee. verder kijk ik ook altijd bij de sokken. inderdaad altijd ruitsokken en dan heb ik ook echt bij elke rijbroek bijpassende kleuren.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:41

Ilindra schreef:
Elastiekjes, gebruik er zo een stuk op 40 per wedstrijd Tong uitsteken


In wit, zwart, naturel en BLAUW ~~}>

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:42

koekies Bloos
vroeger had ik een tik om vaak ledervet te kopen Verward ik teer er nu nog op *LOL*
En verder de gebruikelijke dingen als halsters (die knol van mijn vriend moet er zo nodig aan sjorren Boos! ) dekens en alles wat aan slijtage onderhevig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 08:07

Fitzroy schreef:
In wit, zwart, naturel en BLAUW ~~}>


Boos! Is niet waar, ik ben GEEN Penny Boos!
Moet jij trouwens geen rubber laarzen zitten poetsen Schijnheilig

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 08:11

Halsters zie ik altijd in alle kleuren die je je maar kan bedenken hangen, meestal loop ik danmaar gewoon snel weg!
Maar als ik wat koop is het toch meestal wel een halster (natuurlijk met een bijpassend touw), sjabrakken, anti-klit, soms wormenkuur (omdat we die meestal ergens anders halen) rijbroek.. Pling

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 08:31

Valt hier heel erg mee, meestal ga ik naar de ruitersportzaak voor een cadeautje voor een ander of als ik een voedingssuplement nodig heb. Verder kom ik er echt alleen als iets stuk,versleten en echt nodig is.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 08:36

Ik scheum altijd de hele zaak door of er nog iets ligt wat ik nit, maar misschien tóch Tong uitsteken nodig heb. Maar vaak dekjes en beenbescherming.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 10:00

De twee D's Haha!
Dekjes en Dekens

Dit vind ik wel het leukste om te kopen. Verder neem ik altijd halsters mee als ze in de aanbieding zijn en zwepen, want die vergeet ik regelmatig op te bergen in de auto na een wedstrijd, als je dan terug komt is 'ie meestal weg Verdrietig

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 10:04

Dekjes Haha! Meestal ook met bijpassende bandages enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 13:14

Ik ben altijd dol op leer-poetsspullen. Ik wil alles altijd netjes schoon hebben en ik ben steeds maar op zoek naar het perfecte leer-poetsspul.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: divided, Geertema, Monody en 100 bezoekers