APC Waveren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marja10000
Berichten: 6
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: westzaan

APC Waveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 18:31

Hallo,
ik vroeg mij af of iemand deze stal kent in amsterdam ZO,
ik ga namelijk verhuizen en het zou op loopafstand zijn van mijn huis.
Dus super als ik daar mijn paard kon stallen.
maar ik weet verder niks van die stal.

dus wie o wie kan mij er wat over vertellen

groetjes marja

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:56

Staat ie niet op internet?
Of kan je niet eens een kijkje nemen,
ik denk als iemand iets weet, dat het allemaal verchillende reactie's zullen zijn aangezien ieder zen eigen mening heeft... Haha!

Belker

Berichten: 15345
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:30

Er is een internetsite, www.apcwaveren.nl. Ik heb er vroeger gereden toen het nog de Amsterdamse Ponyclub heette. Toen vond ik het er erg leuk. Ik heb daar een hele fijne tijd gehad. Ik ben er zelf helaas al 7 jaar niet meer geweest. Wel een hele mooie accomodatie geworden en veel weidegang.

marja10000
Berichten: 6
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: westzaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 22:39

ik vind het juist wel leuk om verschillende meningen te horen.
en ik heb nu in ieder geval de website gevonden!
en gevraagd of ze wel aan pension klanten doen, dan kan ik daarna altijd nog even gaan kijken!

maxknul
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:37

Hey,

Ik heb 4 jaar op paardekamp en 2 jaar op les gezeten bij APC Waveren. Deze manege is leuk als je alles over een paard wil leren maar niet veel wilt rijden. Daarom ben ik eraf gegaan. De lessen duren 3 uur: de eerste 2 uur stallen uitmesten enz... en daarna voor een uur een paard delen met iemand anders. Het komt er dus op neer dat je 2 uur klusjes voor hun doet, een half uur loopt te niksen en een half uur rijd. Boos!
Voor de rest is deze manege goed om je paard te stallen. Ze hadden toen ik er nog op zat een special pensiongedeelte, voor mensen die hun paard daar stalden. Weet niet of dat nu ook nog is.

Je vroeg ook nog een verzorger, ik woon in amsterdam zuid en kan wel helpen. Ga misschien deze vakantie mijn ruiterbewijs halen. Maar bedoel je echt op western gericht of gewoon.

Mail me (heleenhoebe@hotmail.com)

Groetjes maxknul