terschelling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 17:59

ik ga volgende week op vakantie naar terschelling en wil daar graag een strandrit maken met een vriendin..weet iemand een goed adres??

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:23

Volgensmij zit er een manege 'De Barrage', is wel in het de telefoongids te vinden geloof ik.

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:15

jaaah Haha! er is een hele leuke manege op Terschelling die strandritten organiseerd op Friezen OK dan!
echt super leuk! je gaat in keiharde galop over het strand met die friezen!
naja ik vond het super!

het is een manege in Formerum, weet jammergenoeg niet hoe die heet, kan het nog ff aan mn vader vragen, dan zet ik het hier wel neer

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:01

Manege de Barrage in Hoorn (werk ik zelf...) en dan heb je in Hoorn ook nog rijpaardenverhuur Terpstra. In Landerum heb je rijpaardenverhuur Lok. Die hebben inderdaad een flink aantal friezen lopen.
Afhankelijk van je niveau van rijden ga je over het strand in galop. Maar wij hebben bijvoorbeeld ook een halfgevorderden-rit waarbij je dan in het bos in galop gaat en wat rustiger aan op het strand.

Als je goed kunt rijden kan je bij Terpstra in Hoorn vragen of je twee paarden mag meenemen (dus zonder begeleiding). Dat doen ze daar wel vaker..
Fijne vakantie!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:49

Lydiia schreef:
Volgensmij zit er een manege 'De Barrage', is wel in het de telefoongids te vinden geloof ik.


Ik ben daar ooit eens op ponykamp geweest... Mooie manege, leuke paarden, mooie ritten. Dit is al wel een hele tijd geleden dat ik daar geweest ben!!!!!!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:52

Ik heb ook wel eens gereden bij Terpstra in Hoorn. Erg leuk!!
Ik was in m'n eentje en kreeg gewoon een paard mee en een kaartje van het eiland, en kon verder m'n gang gaan. Toen ik terug kwam was er zelfs niemand, dus ik heb het paard verzorgd en daarna het geld maar onder een asbak in de kantine gelegd... Erg relaxed sfeertje dus. Paard was ook fijn trouwens.

Hmmm... ben wel een beetje jaloers dat je naar Terschelling gaat Lachen

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:15

Terpstra is een erg fijn bedrijf vind ik! Daar zijn wij 3 keer mee op huifkartocht geweest, wat ook heel leuk is om te doen! Je gaat door dat hele natuurlijkgebied (oostelijke stuk van Terschelling). Echt een dagje eruit, zou je misschien ook nog kunnen doen Lachen!