Cross rijden? een paar vraagjes..

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

PN_anne

Cross rijden? een paar vraagjes..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 19:33

ik zag net een heel oud topic hierover, en omdat daar niet zoveel info in stond, en ik het niet omhoog wil schoppen ( Schijnheilig ) vraag ik het nog maar een keer.

ik heb een tijd geleden een mail gestuurd naar het NoordelijkSGW (ofzoiets) met al mijn vragen, maar nog steeds niets teruggekregen...
ik hoop dat iemand me kan helpen Tong uitsteken

ik wil volgend jaar met mijn pony cross gaan rijden..
volgend jaar, omdat ik en mijn pony nu nog niet genoeg ervaring hebben, en omdat ik het geld er nog niet voor heb.

ik wil graag les nemen, maar ik kan nergens vinden waar ik ergens in omg, groningen/Friesland niet te duur les kan krijgen.
(mijn ouders willen niet zo heel ver rijden elke keer )
weten jullie iemand die mij les zou willen geven? (moet ws ergens bij een crossterrein zijn?)

ik kon in Groningen of Friesland geen oefenterreinen vinden Verward
er moet in Friesland een zijn, maar kon het niet vinden..

verder: wie heeft niet te duur een bodyprotector te koop? heeft geen haast, maar ik vind ze nieuw zo duuuuur!!! Huilen

ik heb in mijn andere topic al heel veel tips gehad(thanx Haha! ) [VMR] Cross ==> meer informatie? , maar dit weet ik dus nog niet Lachen

alvasr bedankt Haha!

Pepper

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 10:04

helemaal niemand? dat dacht ik al wel Verdrietig

Pepper

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:12

Graag je vragen stellen in je oude topic.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten