Ideetjes voor een show?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Ideetjes voor een show?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 23:16

Tjah, zo zit je nog braaf je clubles te rijden, en zo zit je samen met een clubgenoot als onderdeel van de jaarlijkse (zeer zeer grote en druk bezochte) Showavond van onze Club.
Het thema is Hollywood, en nu willen we dus een soort Wild Wild West show gaan opvoeren, omdat die dressuurproefjes ook zo afgezaagt zijn. 2 jaar geleden heb ik ook al iets soortgelijks op de showavond gedaan, erg leuk.

Nu wilde ik weten, ons onderwerp is dus westernfilms, en wij, (meisje met superspring/sportpony en ik op m'n brave ik-doe-alles-Tinker)
Wat kunnen wij voor dingen doen? wij dachten zelf aan:

-een Barrelrace, vooral met haar pony erg spectaculair omdat hij supersnel en wendbaar is.

-trucjes, dus bv, Spaanse pas, knielen en Compliment, op een baal staan met voorbenen. (Tinker kan het al, sportpony moet het nog leren)

-tegelijkertijd over 1 hindernis springen met 2 paarden

-over vuur springen/onder boog vuur door rennen (op dit moment mega rij met Waxine lichtjes op de grond, voor boog hebben we nog geen veilig idee gevonden, dus staat nog niet vast)

-Met vlaggen vol vermogen rond galloperen

Wie heeft er nog andere ideetjes? de Tinker is overal voor in en is nergens bang voor, dus de rare dingen kunnen met haar worden gedaan. De Sportpony is juist superwendbaar en leert alles snel.

De muziek zal zijn van oude bekende westernfilms, en wij zijn dan in compleet westerntenue inclusief zadels en hoofdstellen. Het moet voor Oktober aan te leren zijn en NIET TE GEVAARLIJK! Zolang het maar spectaculair is voor het publiek, en onze paarden er ook plezier aan hebben.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:19

vind het behoorlijk wat om voor een show in oktober een betreft VD compleet groene pony "even klaar te stomen" Het kan wel natuurlijk, maar mijn manier zou het denk ik niet zijn

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 23:23

Compleet groene pony klaar te stomen? valt wel mee, Lowara kan het allemaal al, en de sportpony hoeft alleen maar de Spaanse pas min of meer te kunnen, en misschien te knielen. Verder kunnen ze het al, heb al 2X eerder een soortgelijke show opgevoerd, maar zoek nieuwe ideetjes en uitgangstpunten.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:29

ooooooowwwhh, dan heb ik je verkeerd begrepen, dacht dat die sportpony helemaal alles nog moest leren, en dan dus alles...

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 23:50

hihi dat zou wel heel knap zijn Lachen nee, ben wel reeel ermee, zij doet de spectaculaire dingen met bv springen en scherpe wendigen, en ik de rustige dingen zolans trucjes etc. Maar leek ons beide leuk als beide paarden allebei 2 of 3 trucjes tegelijk konden doen, vandaar.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 18:54

Iemand? ik wil echt ideetjes weten! maakt niet uit hoe of wat, de meest domme ideeen kunnen juist leuk uitpakken!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:11

Miss. proberen op en af te springen ?
Proberen recht te staan op je paard en te gaan draven ofzow ?
kweet het ook nie é *LOL*
Xx Saltow xX

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:28

Wow, das wel heel erg spectaculair! erop staan in draf hihi. mm dat op en af springen heb ik ook al aan zitten deken, (future Guys aspect he) Maar m'n Tinker staat stil zodra er niemand meer opzit, dus dan is het spectaculaire er wel af als ze ineens doodstil staat Lachen

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:39

Misschien kun je twee hindernissen neer zetten en dan vanaf tegenovergestelde richting springen. En dan natuurlijk zo richten dat paaden tegelijkertijd op het hoogste punt zitten. Dat lijkt mij wel een spectaculair gezicht.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:08

In ieder geval kun je een gevecht doen tussen een cowboy, met cowboyzadel en dergelijke, en een indiaan. Zonder zadel, met hoofdtooi enzo!

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:12


We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:15

Op commando steigeren? salto achterover van t paard? Zou t niet weten, als ik wat weet, zal ik het je vertellen

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:35

Verplaatst naar vraag maar raak

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 17:04

Iemand anders nog iets?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:01

paard inpakken in plastick zijl, rijden met deken/vlag over het hoofd van je paard. Met z'n tweeën op één paard en de andere aan de hand

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Niwla, spruitje12, Winged en 79 bezoekers