Shiatzu cursus in Catalonia(la Garrotxa)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Shiatzu cursus in Catalonia(la Garrotxa)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 17:25

In het voorjaar naar Spanje geweest en hoog in de bergen in het dorpje St.Jaume de Llierca op een farm met 60 paarden gelogeerd. Prachtig uitzicht en aangename trails. Toevallig dat er een groep uit het Verenigd Koninkrijk logeerde die een cursus Shiatzu volgde. Een soort Zen Shiatzu, maar dan op paarden. De eigenaar, Michael Peters was er redelijk van onder de indruk want hij had al enige ervaring opgedaan met enkele gefrusteerde paarden die na een paar (shiatzu) beurten zichtbaar opknapten. Ik heb een enkele maal tijdens de cursus meegekeken, maar kon geen direct verschil met Ttouche en de andere "aanraak-methodes onderscheiden" Vraag me af of dit (Shiatzu) in Nederland al gebruikt wordt.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:26

Ik ken wel iemand die het op paarden (niet beroepmatig, gewoon eens geprobeerd) heeft gedaan. Dat hielp zichtbaar... maar ik geloof niet dat er iets proffesioneels in NL zit...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:40

Topic verplaatst naar vraag maar raak

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:06

er heeft in het BIT een stuk over ingestaan. Allerlei alternatieve "genees"wijze en daar stond dit dacht ik ook bij als je wilt ga ik het voor je opzoeken