trailer achteruit besturen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cilian

Berichten: 200
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:38

Ik wil niemand aanvallen, gelukkig kan ik zelf goed met trailer of wat voor aanhanger dan ook achteruit inparkeren. Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die hier moeite mee hebben. Met de paarden erin reageer ik alleen op een topic ergens in het begin waarin staat dat dit ook mogelijk is. Ik hoop alleen dat niemand dit doet zonder extra voorzorg maatregelen aan zijn trailer, zodat deze niet kan kiepen. Zelf vertrouw ik zulke voorzorgmaatregelen niet zo erg.

cissy

Berichten: 19833
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:13

Nog even over dat paarden erin of eruit... je zal dan ook iemand mee moeten hebben om die paarden vast te houden... of knoop je die aan de auto die er toch naast staat te niksen?

en dat helpen tijdens hellingen is mij ook wat vreemd, je moet toch een beetje auto hebben om uberhaupt een trailer te trekken en ik denk niet dat dat kleine beetje vermogen dan echt helpt, maar ik ben niet technisch genoeg om dat zeker te weten...

sorry, kan het me nog steeds niet helemaal voorstellen hoe dat in de praktijk zou moeten, maar dat het handig zou zijn is zeker!