Shet met kar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:12

Ik hoop dat je zelf toch ergens wel beseft dat het feit dat dit topic nu stillaan uit de hand aan't lopen is, (groten-)deels te wijten is aan je eigen reacties.
Ik verwacht niet dat je nu ineens gaat schrijven : "ik weet het, ik verdraag weinig negatieve commmentaar, ookal is die goed bedoeld en ookal heb ik er om gevraagd. Dat is een van mijn mindere karaktertrekken."
Maar het zou wel mooi zijn moest je dat al even voor jezelf kunnen denken.

Als hier nu een slotje komt op dit topic (wat er wel aan zit te komen), dan zal dat zeker niet enkel om de "domme reacties van de medebokkers" zijn. Ik vind dat hier een heel aantal goede oprechte adviezen zijn geweest van geduldige mensen.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:34

Mithrandir"]
En wie zegt dat als ik een shet heb, dat ik dan eigenlijk liever een haf heb? damn jullie zijn gewoon dom..
[/quote]

Euhm... Las het topic weer even door, en op een pagina eerder (pagina 2 dus) zei je het volgende:
[quote="Mithrandir schreef:
ja ik denk datik afzie van die shet... Haha!

Ik wil een haffiej Tong uitsteken

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:36

Mithrandir"]
En wie zegt dat als ik een shet heb, dat ik dan eigenlijk liever een haf heb? damn jullie zijn gewoon dom..
[/quote]

Euhm... Las het topic weer even door, en op een pagina eerder (pagina 2 dus) zei je het volgende:
[quote="Mithrandir"]
ja ik denk datik afzie van die shet... Haha!

Ik wil een haffiej Tong uitsteken
[/quote]

[quote="Mithrandir schreef:
misschien moet je dan een lees cursus gaan doen.. er staat niet dat ik liever een haflinger heb Verward
Dus misschien tijd om na te denken voordat je iets post, scheelt wat oneliners, hoef je ook niet 3x achter elkaar te posten, en weet je het nog als je wat geschreven hebt.