hoe laat je een paard los?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

poetser

hoe laat je een paard los?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:35

hoi

er is nu bijna 4 jaar geleden een paard verkocht waar ik nu nog steeds ontzettend veel van houd. ik heb hem nu ruim een jaar geleden terug gevonden en tot mijn vreugde gezond, zeer gelukkig en goed verzorgd door 2 zorgzame meiden. ik ben 2 keer bij hem langs geweest en nu merk ik helaas dat bij mij mn liede voor Whisper er nog steeds heel diep zit. ik zou hem graag willlen loslaten en verder leven met de herinneringen die koester van hem toen hij nog bij mij op de manege stond.

dit is een gedeelte van het probleem. de rest vind ik te moeilijk om zo op het forum te plaatsen. ik wil nu dus vragen of iemand iets weet om Whisper los te laten.

groetjes Christi

nb: indien je het hele verhaal wilt horen met het oog op tips ofzo dan moet je maar even pben.

Mijn zonnetje schijnt altijd <3 <3 23/04/11 <3 <3

cindy14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:06

hey
ik heb dat ook gehad. Na mijn pony kreeg ik een paard. We hebben op stal goed begeleiding en dus ik ghelemaal blij enw e kregen een 3 jarig paard wat we gingen doorrijden. toen na 3 weken te zijn bleek hij te slepen met zijna chterbenen. QWe hadden hem bij aankoop laten keuren door de da van de verkoper, wij d8 t te kunnen vertrouwen , nee dus. na 3 weken kwam onze da en die zei dat we er helemala niets meer mee konden doen. toen moest hij ookw eg wij helemala overstuur blbalbla. Hij is inmiddels verkocht maar ik bend aardoor echt puur met mijn rijstijl begonnen dus echt fantaieker als ooit ervoor hgaan rijden en helemala gestort op de paarden en een lievelingspony opgeziocht enz. En toen kregen we alsnog een ander eigen paard en daar houd ik evneveel van als mijn oprige paardje toronto.... dus tip:
gewoon even een ander paard zoeken en hoe moeilijk t ook is egwoon al je anadacht eraan geven en niet meer over whisper gaan nadenken en over een tijdje gata 6 beter en absoluut whisper niet meer gana opzoeken je krijgt er alleen maar troubles mee met jez elf niet doen..

mijn paardje is 4 geworden!!
haal alles eruit, wat erin zit!!
zoek 2 paards trailer liefst polyester+zadelkamer pb's me maar als je iets weet voor een aannemelijke trailer+prijs!!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:19

ik zou gewoon alles opschrijven wat je van hem weet, wat je hebt meegemaakt. het klinkt heel dubbel, maar hoe meer je beseft dat hij niet meer bij jou is, hoe sneller je het vergeet. het zal lang duren voordat je hem vergeet, maar hij heeft het goed nu,. wees blij voor hem, en ga verder zonder hem. ga verder met leuke herinneringen van hem.

start paardensport Zie profiel voor meer info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie