Houtskool bij een wit paard?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Houtskool bij een wit paard?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 11:43

Van een ponykamp kindje heb ik houtskool gekregen om Mirk weer helemaal wit te krijgen Lachen Maar ik durf het nog niet zo goed aan... Straks is het monster zwart ipv wit *LOL*

Hoe gebruik je die houtskool? Erop smeren en er direct weer afborstelen?! Helpt het echt zo goed?

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:45

haha...ik had het wel eens gehoord, maar dacht dat het als grapje bedoeld was. Ben heel benieuwd of het echt werkt.
Wij gebruikten altijd het spul waar je melktanks aan de binnenkant mee schoon maakt, werd ze spierwit van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:46

Houtskool? Huh? Daar teken ik alleen mee. *LOL*

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:48

Nou ik heb wel eens gehoord dat het werkte, maar ik zou even mee wachten totdat iemand zegt dat het echt werkt...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:50

Van mijn 6de tot mijn 16de heb ik 4 schimmeltjes gehad.
Ik poetste mezelf altijd een ongeluk en had ze altijd spierwit, maar de lig/drol plekken blijf je toch iets of wat zien.
Dan pakte ik fijn gemalen houtskool en vreef dat er op (altijd droog gebruiken) eventjes laten zitten en met de borstel er weer uit poetsen.
Werkt vrij goed hoor.
Let wel op dat zodra het maar iets of wat nat word, je een zwart paard hebt Tong uitsteken

Een ander schimmeltje hier, ging altijd standaard in de grootste drollen liggen. Dan helpt uren poetsen of houtskool niet meer. Van oren tot teen was hij gelig. Die stond dan ook de dag voor de wedstrijd in de dreft.
Kun je zeggen, das toch niet de bedoeling? Nee eigenlijk niet, maar geen een ander shampootje maakte hij zo wit als dreft.