rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:47

Amvbeek schreef:
die eurostar klara heb ik ook, ik vind het echt een miskoop. hij pluist echt aan alle kanten ziet er niet uit. vooral op de plaats waar mijn zweep zit en aan de onderkant waar je mee op het zadel zit.
ik heb ook een rijbroek van cavallo, en deze zit echt geweldig. Is ook wel erg duur, maar ik heb hem tweedehands van een stalgenootje kunnen kopen, die had hem te groot gekocht. maar hij is de prijs zeker waard. ik heb hem nu 3 jaar en hij is nog helemaal niet versleten. superbroekje!


Ik vind juist mijn cavallo niet zo goed, was destijds 120 euro, maar is in m'n knieholtes en op m'n kont geschaaft. Maar hij zit wel heel lekker Lachen

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:40

Cavallo's pas ik nooit, maar die Eurostar Klara heb ik ook vorig jaar gekocht, en ik ben het Misser eens dat dat echt nix is. Na twee keer dragen pluiste hij al. Kostte niet veel (voor een rijbroek, want 69.95 euro is toch veel geld), maar dan heb je ook nix.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:44

Ik heb er ook een van Harry's Horse. Hartstikke goedkoop. Ong. 3 jaar geleden gekocht en kostte nog geen 50 gulden. Ziet er nog helemaal perfect uit en zit heerlijk.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 11:00

Ik heb onlangs nog een Dublin rijbroek gekocht een zwarte met nep leren kont, kostte maar €20!

Dimpie

Berichten: 264
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:21

De rijbroeken van Eurostar vind ik eigenlijk altijd wel fijn en ook wel redelijke prijzen. Ik heb nu ook een dure rijbroek van Cavallo, de gracioso. Dit is een hele fijne dunne stof en zit heerlijk!

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:32

*blegh* al die stomme merken, koop gewoon wat goed zit en niet alles wat goedkoop is gaat snel stuk hoor Lachen
Ik bedoel als het maar lekker zit, toch ? Verward

Grtzzzz
Hafflove

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:26

Die van Pikeur zijn fijn, ik wil nooit meer andere!

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:09

Wat ik fijn vindt aan Pikeur is dat je lekker steun in je rug hebt door de hoge tailleband. Ik heb trouwens nog een Pikeur met bandplooi te koop.het is denk ik die Mondega of Montana. Bruin van kleur 80 euro incl.Deze rijbroek heeft niet een v-snit van achter.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:43

Cavallo's slijten snel Boos! Maar ze zitten idd lekker.

Ik vind de Anky broeken ook erg fijn! En deze slijt ook minder snel.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:50

Ik heb pasgeleden een pikeur gekocht. Weet niet meer welke precies maar ben er heel tevreden over.

Was wel heel duur. Iets van 170 euro.

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:15

Ik had vroeger een Boss stretch broek en daar deed ik 5 jaar mee. Daarna wilde ik natuurlijk weer een boss maar deze was echt na 3 x dragen af Boos! Toen kocht ik een Eurostar een van 55 euro , niet zo duur voor een rijbroek was ook stretch maar echt 3 x niks Ik kon de taileband wel 3 x omslaan, Moestik ook doen anders zakte hij af en ik had toch echt de goede maat. Hij paste me echt niet heb ik ook verkocht. Hierna heb ik toch nog een Eurostar rijbroek aangeschaft maar dan een duurdere ribrijbroek met kunstlederen zitvlak. Deze zit super alleen na het wassen is het leer zo hard als beton maar na 3 x dragen is ie weer goed Haha! Deze heb ik voor de winter maar voor de zomer heb ik een mooie katoenen kaki broek gekocht van het merk > loop even naar boven en komt weer terug. Harry's Horse is het merk van deze katoenen broek en zit super maar ik heb ook een witte wedstrijdbroek stretch gehad van Harry's Horse en die was waardeloos. Super dun en snel pillen d'r op > en ik rij al zo weinig wedstrijden Haha! Heb die ook maar weer verkocht. Ja het is moeilijk een goede rijbroek te vinden en als je denkt dat je hem gevonden hebt moet ie zich ook nog bewijzen of het toch al dan niet een miskoop is.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:15

Ik heb net een nieuwe eurostar klarissa, ben er heel tevreden over. Een redelijke prijs ook. De klara is goedkoper en heeft ook geen leren zitvlak, misschien dat dat het kwaliteitsverschil verklaard? Ik heb iig net nog een nieuwe witte klarissa besteld, ik hou van steekzakken!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:20

Een rijbroek van KingsLand dan? Niet verkrijgbaar in allerlei hippe kleurtjes en maar 1 kwaliteit: een goede Lachen

www.kingsland.no

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:04

Rosanna schreef:
Cavallo's pas ik nooit, maar die Eurostar Klara heb ik ook vorig jaar gekocht, en ik ben het Misser eens dat dat echt nix is. Na twee keer dragen pluiste hij al. Kostte niet veel (voor een rijbroek, want 69.95 euro is toch veel geld), maar dan heb je ook nix.


Ik vind m juist wel wat... Dat ie snel pluist is jammer, maar ik heb niet veel keus, want het is zo ongeveer de enige rijbroek onder de 180 euro die ik pas...

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:11

ik heb een eurostar die al meer dan 6 jaar is, is nog helemaal heel, alleen wat dunner geworden en wat verwassen (maar dat mag ook wel lijkt me). Zo goed vind ik de nieuwe eurostar niet meer. Ze gaan erg snel pluizen. Heb ook een cavallo die super fijn zit, maar een beetje te klein wordt.. En een pikeur maar die heb ik nog niet super lang, maar hij rijdt wel super fijn.

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 08:15

GeJe schreef:
Een rijbroek van KingsLand dan? Niet verkrijgbaar in allerlei hippe kleurtjes en maar 1 kwaliteit: een goede Lachen

www.kingsland.no


Ja, die zou ik ook wel willen OK dan! . Maar waar in Nederland kun je die kopen? Of kun je via de site bestellen?