zomers meer rijden dan 's winters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:10

Ik rij in de lente en herfst het meest. Als het weer er is. In de zomer rij ik ook meer dan 's winters.
Er is hier ook geen binnenbak in de burt

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:11

Ik rijd 's winters vaker dan 's zomers. In de zomer staat hij de hele dag op de wei, als ik dan een keer een dagje minder zin of tijd heb, dan maakt dat niks uit, hij heeft z'n beweging wel gehad.
In de winter staan ze meer binnen, paar uurtjes in de paddock, dus dan voel ik me meer "verplicht" om wat met hem te gaan doen, ook als ik minder tijd/zin heb moet hij toch echt z'n hok uit (al zijn er ook mensen die hun paard gerust laten staan... Scheve mond ), dus dan wordt er toch wel bijna iedere dag een vorm van werk gedaan.
We hebben een binnenbak en een buitenbak die altijd te rijden is, dus dat maakt niks uit.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:12

ik rijd in d zomer meetsal wel meer,
behalve op dit moment Boos!
me merrie is spierbevangen, maar in de winter is de bak vaak slecht.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:22

In de zomer rijdt ik een stuk meer, in ieder geval doe ik dan meer aan serieuze training,omdat dat de bak het dan toelaat. Nu hoop ik dat door wat aanpassingen onze bak nu ook in de winter goed blijft, en ik dan ook wat meer door kan trainen.

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:25

Ik weet niet of ik in de zomer meer rijd dan in de winter. Wel rijd ik in de zomer vaker wat trainingsgericht. Ik heb thuis alleen een buitenbak en die is in de winter niet altijd berijdbaar, dus komt het in de winter meestal neer op ritjes langs de weg omdat de bak niet begaanbaar is. Al is het nu zomer en is de bak op moment ook niet veel waard