Wie kent ons paard?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lightlove

Wie kent ons paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 21:56

Hallo allemaal,
Ik (Iris) en mijn zus (Annemiek) hopen via deze weg meer te
weten te komen over onze merrie (Lighting).
We hebben haar 3 november 2001 bij BM Stables in Prinsenbeek gekocht. In haar paspoort staat dat ze van mensen in Gorinchem geweest is en daarna volgens BM stables naar hun verkocht is, maar dat weet ik niet zeker.
Ze is 1,56M en bruin (neigt naar vos in de zomer) met zwarte manen en een grote witte bles en klein wit stukje bij haar kroonrand rechtsachter en een witte vlek onder haar buik.
Haar ras weten we niet want we hebben alleen een dierenpaspoort van haar wat niet volledig ingevuld is. De adressen van de eigenaren toen zijn niet meer te achterhalen. Ze lijkt op KWPN maar ook heeft ze een beetje arabier in zich (kleine spitse oren en sommige manieren van kijken).

Ze is 12 jaar volgens het paspoort maar ik en mijn zus (we hebben haar
samen) en meerdere mensen denken dat ze jonger is maarja niks is zeker.

Ze heeft behoorlijke littekens op haar borst/boeg en een beetje scheve neus. Met het verwisselen van vacht zie je de littekens behoorlijk.

Toen we haar kochten was ze ontzettend bang voor andere paarden en mensen.
Nu gaat het ontzettend goed met haar ze is alleen nog erg opletterig met
mannen in de buurt. De omgang met andere paarden is nu helemaal oke, ze speelt de baas in de wei en reageert heel vrolijk en uitdagend op onbekende paarden. Met rijen wil ze echt graag werken en leren en denkt ontzettend mee! (Soms best lastig hihi)

Wij willen heel graag meer over haar verleden weten en hopen via deze weg dat er iemand is die ons meer info over haar kan geven. Ookal heb je maar het kleinste vermoeden alsjeblieft reageer we stellen het heel erg op prijs.

Op de site www.bcalmere.nl/lightning/lightning.htm staan foto's van haar.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!!
Vriendelijke groetjes Annemiek, Iris en Lightning

Iris Ter Horst
Auto Electric Service Ankeveen
E-mail: Iristh@aes.nl

Je paard is je beste vriend!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie