Instructie in Drenthe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Instructie in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 11:44

Ik ben op zoek naar instructie op b-niveau in Witten (Assen- nabij tt-baan).


Wie o wie geeft les of weet iemand die les wil geven?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:35

Ik weet wel iemand waarthuis les wordt gegeven. Zij woont aan
de hoofdweg tussen kloosterveen en bovensmilde. Mischien dat diegene die daar les geeft ook wel bij jou wil lesgeven. Verder ken ik nog 2 personen waar les wordt gegeven. De ene woont aan de van lierswijk in bovensmilde, de ander net buiten bovensmilde aan de hoofdweg (richting smilde).
Verder wordt er ook vlak buiten bovensmilde aan de witterweg lesgegeven (er staan daar meerdere paarden buiten, en die mensen hebben een bak achter huis).
Namen van instructrices weet ik niet zo, maar wel lokaties, dus als iets je wat lijt kan ik je lestijden geven en kun je eens kijken of het je wat lijkt.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:02

Da's nou jammer voor je.... ben nu al weer 2 jaar verhuisd, maar anders had je bij mij kunnen komen (als je dat leuk vond tenminste...). (Nieuwe manege aan de Baggelhuizerplas...)

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:03

GeJe schreef:
Da's nou jammer voor je.... ben nu al weer 2 jaar verhuisd, maar anders had je bij mij kunnen komen (als je dat leuk vond tenminste...). (Nieuwe manege aan de Baggelhuizerplas...)


even offtopic, maar het lijkt er nu eindelijk op dat die manege toch nog een keer wordt afgebouwd. Gaan mooie verhalen over rond inmiddels.
Laatst bijgewerkt door Poohbeer op 12-07-04 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:04

Riëtte schreef:
Ik weet wel iemand waarthuis les wordt gegeven. Zij woont aan
de hoofdweg tussen kloosterveen en bovensmilde. Mischien dat diegene die daar les geeft ook wel bij jou wil lesgeven. Verder ken ik nog 2 personen waar les wordt gegeven. De ene woont aan de van lierswijk in bovensmilde, de ander net buiten bovensmilde aan de hoofdweg (richting smilde).
Verder wordt er ook vlak buiten bovensmilde aan de witterweg lesgegeven (er staan daar meerdere paarden buiten, en die mensen hebben een bak achter huis).
Namen van instructrices weet ik niet zo, maar wel lokaties, dus als iets je wat lijt kan ik je lestijden geven en kun je eens kijken of het je wat lijkt.


Zijn er daarvan ook mensen die op lokatie les komen geven?
Die net buiten Bovensmilde ken ik, zij geeft ook een ander meisje bij ons les. Misschien ben ik een zeikerd met les, maar dat is voor mij net iets teveel op het paard gericht en te weinig op de ruiter.
Maar van die andere wil ik de lokaties weten, kan ik gaan kijken Lachen