Zadel opvullen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Zadel opvullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 13:26

Hoi,
Ik ga binnenkort op vakantie en ik wil dan eigelijk mijn zadel op laten vullen. Ik woon in Drenthe en ik weet niet zo goed waar ik hem heen moet brengen. Divoza had ik al aangedacht, maar weet niet hoe lang dat daar gaat duren. Iemand een idee? Of weet iemand nog een andere plek waar ik hem naar toe kan brengen?
Alvast bedankt!
OK dan!

Glenn M1+11 :)


sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:57

Tom van de Brink in Nijeveen verstaat zijn vak erg goed, daar zou je hem heen kunnen brengen, ook Reinders in Hoogeveen doet het, geloof ik, en in Hollandscheveld zit ook een zadelmaker.....

Veni, vidi, vici

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:29

Dat vind ik zoo raar.. bij divoza en dergelijk zaken kan je je zadel weg brnegen en 2 dagen later (meestal) weer komen halen.. Is toch vreselijk krom.. jij koopt toch ook geen schoenen zonder ze te passen, hoe kunnen die lui zien hoe het zadel op gevult moet worden Verward

Je kan gewoon op internet zoeken met als trefwoord zadelmakerij of iets dergelijks. Dan kijk je wat in de beurt zit je bel je ff..

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Azmay, Celebi, chery, evita2, Galeobdolon, JudithGigi, Lau07, MirandaMalik, Ubermetrics en 120 bezoekers